Reclamă

Încă o bilă neagră pentru compania aeriană Wizz Air. În ultima vreme, se pare că incidentele de pe aeroporturi sunt din ce în ce mai dese. Nimeni nu oferă explicații călătorilor, iar, uneori, starea lor de sănătate este pusă în pericol. După incidentele din ultima vreme, un alt episod care se putea sfârși tragic a avut loc pe aeroportul din Otopeni.

Wizz Air continuă să își trateze deplorabil pasagerii. Cel mai recent incident s-a întâmplat chiar azi, la bordul unei aeronave care zbura către Nisa. Unul dintre călătorii care se afla la bord a detaliat cele întâmplate, inclusiv condițiile greu de suportat la care au fost supuși toți călătorii.

Autocarele care trebuiau să-i transporte la aeronavă au venit mult prea devreme, astfel că au fost nevoiți să aștepte. Însă, la un moment dat, totul a devenit mult mai greu de suportat, deoarece timp de 10 minute au fost nevoiți să aștepte în căldură, cu ușile închise la autocar.

Wizz Air, cursă cu probleme de la decolare

Din cauză că autocarul era foarte aglomerat, geamurile s-au aburit, iar bătrânilor le-a fost din ce în ce mai greu să respire. După ce au ajuns la bordul aeronavei, zborul a fost întărziat, deoarece unei persoane i s-a făcut rău și a avut nevoie de îngrijiri medicale.

„În această dimineață era foarte aproape sa se producă o tragedie datorita oamenilor care conduc aeroportul Otopeni. Acei oameni incompetenți care sunt puși de către mai marii acestei tari sa conduc când de fapt ei nu pot face acest lucru.

Am plecat spre cursa de Nisa cu autocarul de la poarta de îmbarcare. Au fost 3 autobuze pentru această cursă care au luat pasagerii. Acest drum trebuia să fie unul ușor până la aeronavă. Dar, acest drum s-a dovedit a fi unul care putea să producă o tragedie.

Toate autobuzele și singurele, asa pare din ceea ce ne-a menționat și echipajul de bord ale companiei WizzAir nu au aer condiționat. Se pare că zilnic toți pasagerii ajung la aeronavă fără a avea aer condiționat în aceste autobuze.

Clipe de panică pentru pasagerii WizzAir. Zeci de oameni, la un pas de a se sufoca în așteptarea decolării cursei

Problema de azi dimineață a fost ca ele au ajuns mult prea devreme. Am fost ținuți timp de 10 minute cu ușile închise datorită datorită faptului că echipajul nu a fost gata la timp pentru îmbarcare. Din acel moment au început clipe de coșmar.

„Un calvar de nedescris”

Ne sufocam la propriu. După câteva minute, s-au lovit geamurile, ușile și nu vroiau sa se dea drumul pentru a putea respira. Era ceva incredibil! Un calvar de nedescris, toate geamurile s-au aburit, oamenii bătrâni plângeau pentru ca nu mai puteau respira. Au fost cele mai lungi 10 minute din viața mea.

Bineînțeles, după cum se vede în imagini o persoana a avut nevoie de îngrijiri medicale. Nu putea să decoleze datorită faptului că s-a sufocat în așteptarea ușilor sa se deschidă ale autocarului. Din discuțiile pe care le-am purtat cu echipajul de la Wizz reiese faptul că sunt probleme de acest gen destul de des. Totul, din cauza faptului că în aeroportul internațional al unei capitale europene de câțiva ani, nu de astăzi sau de putin timp,  nu suntem în stare să avem autobuze cu aer condiționat.

Cum îți poți recupera banii din întârzierile zborurilor

Un minim pe care dorim să-l avem pentru cele câteva minute petrecute de fiecare data când zburam. Am decis să scriu această întâmplare datorită faptului că oamenii care lucrează în fiecare zi în aceste condiții și care sunt martorii acestor întâmplări care se produc zilnic trebuie sa-și dea demisia. Să refuze să lucreze în aceste condiții inumane. Oamenii care conduc acest aeroport ar trebuii să-și dea demisia! Este ceva incredibil să nu avem aer condiționat în anul 2023 pe un aeroport International dintr-o tară a Uniunii Europene.

Rusine celor care își trăiesc viata într-un birou fără să stie ceea ce se întâmplă de fapt acolo unde lucrurile ar trebuii sa funcționeze fără probleme!”

Din păcate, aceste episoade au fost din ce în ce mai dese la bordul aeronavelor operate de Wizz Air. Zilele trecute, un călător a filmate scene greu de descris cu pasagerii unui zbor care au fost blocați în avion. Aeronava nu a putut decola la timp, iar călătorii au fost nevoiți să aștepte în căldură, fără aer condiționat. Atunci, unui copil i s-a făcut rău.

Doar în luna iunie, pe Aeroportul Otopeni au fost anulate 67 de zboruri, iar peste 150 de zboruri au avut întârzieri de peste 3 ore. Daccă ați trecut prin astfel de episoade cu întârzieri are zborurilor, există companii care te pot ajuta să recuperezi între 250 și 600 de euro. Una dintre ele este Air Claim, iar mai multe detalii pot fi obținute AICI.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro