Reclamă

Vacanța a peste 300 de turiști a fost afectată semnificativ după ce bagajele lor au fost încurcate și livrate greșit. Turiștii care au zburat de la Aeroportul din Oradea către Antalya au primit bagajele celor care au mers la Hurghada și invers, potrivit publicației Bihoreanul.ro.

Bagajele turiștilor care au părăsit Aeroportul din Oradea sâmbătă seară, la ora 18.51 spre Egipt și la 19.36 spre Antalya, au ajuns în locațiile opuse, din cauza unei erori comise de angajații aeroportului. Una dintre persoanele afectate, o orădeancă, a declarat: „Am ajuns la 21.30 pe Aeroportul din Antalya şi am mers să ne luăm bagajele pentru a merge la resort. Am aşteptat la banda de bagaje şi nimic, am stat cam o oră, după care am întrebat la informaţii și am aflat că bagajele au fost încurcate.”

Problemele cauzate de această eroare logistică au fost resimțite puternic, mai ales de familiile cu copii mici, care au rămas fără lucruri esențiale precum laptele praf și hainele de schimb. În total, aproximativ 360 de persoane au fost afectate de această situație problematică.

Managerul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, a confirmat cele întâmplate și a anunțat că echipa sa a lucrat pe timpul nopții pentru a recupera greșeala. „Am căutat cele mai rapide soluţii pentru a remedia situaţia şi ca bagajele să ajungă la destinaţiile corecte. Bagajele turiştilor din Antalya au ajuns în această dimineață la ora 7.06, iar cele ale turiştilor din Hurghada la ora 9.03. Mai avem însă de trimis 33 de bagaje în Hurghada, dar încercăm să le trimitem prin alte aeroporturi în cursul zilei de astăzi”, a declarat acesta.

Deși o parte dintre bagaje au fost redirecționate către destinațiile corecte, întârzierea și inconveniențele cauzate au ridicat nemulțumiri considerabile în rândul călătorilor.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro