Cristina Bâtlan a muncit din greu pentru ca visul ei să prindă contur. Încă de acum câțiva ani, vedeta și-a dorit să ofere încălțări de calitate românilor și a reușit. Acum, brand-ul ei generează sute de mii de euro profit și nu este de mirare că nu este persoană care să nu fi auzit de el.
Cristina Bâtlan e reușit să se impună în lumea afacerilor, lume care nu este deloc ușoară pentru o femeie. Aceasta a creat Musette în urmă cu mulți ani. De atunci și până acum, aceasta nu a făcut deloc rabat de calitate, iar părerile primite de la clienți sunt dintre cele mai bune.
De-a lungul anilor, „leoaica” de la PRO TV a trăit și le-a văzut pe toate. Pe Cristina nu o mai miră nimic și deja poate spune că se pricepe să recunoască anumite categorii de persoane. Invitată recent în emisiunea lui Cătălin Măruță, deținătoarea Musette nu sa ferit să numească vedetele care au vrut să încalțe gratis creațiile sale.
Cristina Bâtlan ține foarte mult la imaginile care se asociază cu brand-ul ei
Printre numele care au încercat să obșină încălțări gratis de la Cristina Bâtlan se numără Andreea Marin, Oana Roman și Catrinel Menghia. Proprietara Musette a pronunțat numelor celor trei vedete fără să îi pese dacă aceasta afirmație la va supăra.
Cristina Bâtlan reprezintă brand-ul Musette încă din anul 2003. Aceasta a avut destule rețineri la început, dar odată cu primele comenzi i s-a confirmat faptul că ceea ce face, face bine. „Leoaica” și-a ales echipa pe sprânceană, iar produsele care ies din mâinile lor sunt apreciate la scară largă.
„Lucrez cu un specialist care are 70 de ani. Oamenii ăștia sunt sculptori în lemn, lucrează numai manual. Au făcut milioane de calapoade. Dacă eu fac unul, poartă numele meu, are codul meu și nu se atinge nimeni de el, niciodată. Are o arhivă nesfârșită, cu toate numele mari”, a declarat Cristina Bâtlan pentru andreearosca.ro.