Antreprenor de succes, investitor, cel mai bine vândut autor, mogul în social media și un vorbitor talentat și cea mai potrivită persoană să îți ofere inspirație din când în când.

Cum a început?

Născut în anul 1975, Gary Vaynerchuk aka Gary Vee este un antreprenor belaruso-american. Înainte de a fi celebru ca antreprenor, era cunoscut ca un critic de vin care a extins afacerile familiale.

El a început de la o vârsta foarte fragedă să gândească ca un om de afaceri. La 7 ani a deschis un stand cu limonadă, iar apoi a câștigat bani vânzând cărți de baseball și jucării în timp ce era în liceu. La vârsta de 14 ani s-a alăturat afacerilor familie și a reușit să le crească de la 3 milioane la 60 milioane de dolari  în 2003. A avut nevoie de cinci ani pentru a reuși această performanță.

Cum a reușit?

În 1996, el a văzut adevărata putere a internetului și a transformat afacerea tatălui său într-una dintre primele platforme de comerț electronic din SUA și a redenumit-o WineLibrary.com. El s-a folosit de email marketing, Google Adwords și bannere publicitare, instrumente care nu erau folosite de industria de marketing încă.

A urmat un alt pas important și-a creat un canal pe Youtube. Și a început, Wine Library TV. Gary a produs un episod aproape în fiecare zi, timp de 5 ani. Carisma și abilitatea neobișnuită  de a atrage publicul i-au adus apariții la televiziunea națională cu Ellen Degeneres  și Conan O´Brien.

Are un imperiu media

Deși este unul dintre cei mai influenți oameni de afaceri la nivel global, afirmă că afacerile sale nu depind de reputația sa de influencer. De asemenea, Gary este de părere că dacă ai un plan trebuie să începi lent și să construiești treptat, indiferent cât de mari ți-ar fi ambițiile.

Cu această gândire, ani mai târziu el a devenit cunoscut pentru activitatea sa în marketingul digital și în social media ca președinte al companiei VaynerX și ca CEO al filialei VaynerX, VaynerMedia. El este, de asemenea, cel mai vândut autor de New York Times, vorbitor și personalitate Internet.

Carțile și podcast-urile sale sursă de inspirație

A scris multe cărți. Una dintre cărțile sale celebre este #Ask ​​GaryVee: 437 întrebari. În această carte, el oferit răspunsuri la tot ceea ce ai vrea să știi despre navigarea în noua lume.

The Thank You Economy, el a descris tehnici de respectare a timpului de ascultare și apreciere a clienților și servicii mai noi precum Twitter, care vă ajută să ajungeți la clienți mult mai repede.

Nu doar cărțile sale, dar blogurile și podcast-urile sale sunt, de asemenea, destul de populare.

Aici vorbește despre tendințele social media și își împărtășește ideile cu privire la provocările din afaceri. Te învață despre Instagram, cum TikTok oferă un avantaj uriaș în acest moment sau cum se schimbă lumea.

Gary găzduiește, de asemenea, top 100 de afaceri la nivel mondial, The GaryVee Audio Experience, care prezintă zilnic noi episoade.

Potrivit lui Garry Vee, misiunea lui este de a încerca să influențeze antreprenorii și oamenii cu o mentalitate pozitivă și practică.