Reclamă

Se spune că toate afacerile de succes au pornit în vremuri dificile, instabile economic. În moment de acest gen doar curajoșii au mizat, iar ulterior au câștigat. La ușa României, precum și la a altor state europene, bate criza economică, iar mulți își pun deja banii la adăpost.

Deși ar părea greu de crezut, perioada poate fi un adevărat start glorios în a face și mai mulți bani decât până acum.Totul constă în a specula bine piața și a începe afacerea într-un domeniu ce are mare căutare.

Mică brutărie artizanală

Ne place sau nu, pâinea a fost dintotdeauna unul dintre alimentele de bază de pe masa românilor. Din nefericire însă, numeroase variante ale acestui produs care se regăsesc pe rafturi nu sunt tocmai ideale pentru consum. Totul din cauza numeroșilor aditivi adăugați în aluat pentru a face un produs final  care să reziste mai mult.

Pâinea artizanală este un produs alimentar mai scump față de ceea ce găsim la raftul de panificație din magazine. Acesta este realizată manual, din materie primă de calitate. Chiar și în vremuri de criză, pâinea va fi căutată de români.

O idee de afacere ar fi să pui bazele unei brutării mici în care să „plămădești” pâinea după rețeta veche. Chiar dacă  nu vei putea avea o producție uriașă, calitatea va atrage întotdeauna clienții.

Comercializarea de produse lactate bio, mezeluri de casă, dulcețuri, conserve

Întoarcerea spre natural, mai ales în ceea ce privește alimentația a explodat în ultimii ani. Românii își doresc din ce în ce mai mult să consume hrană sănătoasă, bio, plină de nutrienți. Astfel că, produsele alimentare preparate ïn casă au mare trecere. Din nefericire în afară de piețe și câteva site-uri online, producătorii mici de acest gen nu prea au cum să ajungă la consumator.

O idee de succes ar fi crearea unei platforme de unde produsele să poată fi comandate și online. O investiție în plus în acest sens ar fi în transport. Mezelurile pregătite în casă, brânzeturile și chiar și dulcețurile ar trebui să fie livrate în condiții speciale de temperatură.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro