Oana Roman și Oana Zăvoranu continuă războiul! Vedetele se atacă tot mai des în mediul online.

Niciuna dintre ele nu dă semne că ar vrea să renunțe la luptă. Sunt două femei puternice și demonstrează acest lucru ori de câte ori au ocazia. După ce actrița din ”Sacrificiul” a criticat-o pentru meseria de influencer, soția lui Elisei i-a dat replica.

În urmă cu aproape trei luni, divele au început să se certe pe Instagram. Oana Zăvoranu a fost cea care a pornit întregul scandal, dar nici fiica lui Petre Roman s-a lăsat mai prejos. Criticile actriței nu s-au oprit doar la ea. Artista l-a ironizat și pe soțul Oanei Roman, motiv pentru care fanii s-au amuzat copios.

Oana Roman a răbufnit din nou

De-a lungul timpului Zăvo și-a criticat rivala din cauza mai multor aspecte care au deranjat-o. Ea s-a legat de aspectul fizic, de stilul ei vestimentar, dar și de activitatea sa pe social media. Bruneta nu este deloc de acord cu faptul că ea promovează tot felul de produse, inclusiv ceaiurile de slăbit. Din punctul ei de vedere, acestea nu au ajutat-o în niciun fel pe actuala parteneră de viață a lui Marius Elisei. Este de părere că face toate acele postări doar pentru a primi produse moca, dar și în schimbul unei anumite sume de bani.

”Reclama online este ceva care există pe toată planeta și este o nouă formă de marketare, prin care brandurile își fac reclamă, la fel ca pe TV, radio, outdoor. Nu este nicio obligație în a cumpără ceva, la fel cum nici în reclamele pe TV sau radio, nu vă obligă nimeni să cumpărăți, ci doar vă prezintă un produs. Tot ce înseamnă consum pe planeta Pământ este bazat pe reclamă. Și este normal ca și în online să existe reclame.” a transmis Oana Roman.

Ce spune Oana Roman despre meserie de influencer, după ce a fost criticată de Oana Zăvoranu: ”Presupune multă muncă”

După ce actrița s-a luat de meseria ei, Oana Roman i-a dat replica. Aceasta a scos în evidență faptul că ea nu face reclame, ci transmite mesaje educaționale. În plus, ea mai mărturisit că momentele din viața ei pe care le face publice i-ar putea ajuta și pe fanii săi de pe social media.

”Conținutul contului este la latitudinea autorului, atâta timp cât respectă legea. Este dreptul și alegerea urmăritorilor de a se uita sau nu. Și de a înțelege că pentru a livra și contemt educațional, inspirațional etc, presupune multă muncă. Reclama în online va fi și dacă nu vă place, așa cum reclama a fost și va fi peste tot. Puteți alege să ignorați reclamele și să urmăriți și să admirați ce se postează în afară de reclame. Plus că noi plătim impozite la stat din aceste reclame plătite”, a mai scris ea.

Ce spune Oana Roman despre meseria de influencer, după ce a fost criticată de Oana Zăvoranu ”Presupune multă muncă”