Reclamă

Petrecem ore online și chiar ne alegem modele de urmat prin prisma rețelelor de socializare. Din nefericire ajungem să „cultivăm” acest obicei tot mai mult, inclusiv generațiilor care  vin din urmă. Astfel, în prezent, peste 4,88 miliarde de oameni, cumulând aproximativ 60,6% din populația globală sunt activi pe rețelele sociale.  Cifra a crescut semnificativ față de anul precedent.

Peste 60% din populația lumii petrece timp pe rețelele de socializare

Un raport statistic trimestrial privind nivelul de utilizare al internetului a scos la iveală date neașteptate. Cifrele furnizate de compania de analiză Kepios indică o creștere de 3,7% în numărul utilizatorilor de rețele sociale într-un an. Asta în condițiile în care populația mondială a crescut cu mai puțin de 1% în același interval.

Raportul subliniază că numărul utilizatorilor de rețele sociale se apropie de cel al utilizatorilor de internet. Acesta înrrgistrează un nivel de cel puțin 64,5% din populația mondială. Transparent vorbind, aproximativ 5,19 miliarde de oameni.

Cu toate acestea, creșterea utilizării rețelelor sociale a încetinit considerabil în perioada pandemiei de COVID-19.

Bărbații petrec mai mult timp pe Facebook, Instagram și TikTOK

Perspectiva demografică arată că 53,6% dintre utilizatorii mondiali de rețele sociale sunt bărbați. Compania precizează în raportul statistic realizat că pot exista și neconcordanțe în cifre. Totul din cauza milioanelor de conturi automate sau a multiplelor identități utilizate de către oameni.

Raportul arată de asemenea diferențe uriașe între regiuni. De exemplu, în Africa Centrală și de Est, doar o persoană din 11 utilizează rețelele sociale. În același timp în India, țara cu cea mai mare populație, mai puțin de o treime din locuitori este înregistrată pe astfel de platforme.

În ceea ce privește timpul petrecut pe rețelele de socializare, acesta a înregistrat o creștere de două minute pe zi. Astfel, timpul personal petrecut online a ajuns medie de 2 ore și 26 de minute.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro