Theo Rose este una dintre cele mai apreciate și căutate artiste pentru evenimente. Acest tonomat muzical pe două picioare face senzație de fiecare dată și nu este de mirare că tariful ei este unul piperat. Theo Rose a reușit în ultimul an să își construiască o imagine puternică, iar numele ei vinde foarte bine.
Theo Rose, tarif exorbitant pentru a cânta la evenimente
Theo Rose este senzația momentului. Artiștii se bat pentru colaborări cu ea, iar piesele ei ajung mereu pe primele pozitții în topuri. Theo este una dintre cele mai bune voci din generația nouă de artiști și nu este de mirare că are evenimente pe bandă rulantă. Artista are agenda plină și de abia face față petrecerilor unde trebuie să cânte. La fiecare eveniment, Theo Rose se duce pregătită și nu merge niciodată singură. Artista are un band profesionist și o echipă de încredere.
Cei care vor ca Theo Rose să facă atmosferă la ei la petrecere, ar trebui să știe un lucru. Artista are un tarif destul de mare, dar justificat. Pentru 45 de minute de spectacol, Theo Rose cere 4.000 de euro. Artista știe ce preferă oamenii la petreceri, așa că se conformează și de fiecare dată a fost trup și suflet pe scenă.
“Când am cântat manele, a fost pentru prima dată când au aruncat cu bani pe mine. Prima dată am cântat o manea cu Jean de la Craiova. Pe mine nu mă deranjează să cânt manele. Știu că m-a judecat multă lume. Dar s-au mai schimbat gusturile noii generații acum”, a spus Theo Rose.
Câți bani face artista din postările pe Instagram?
Theo nu stă bine doar la capitolul Youtube, ci și pe Instagram. Artista și-a creat o comunitate de peste 600k de urmăritori care au grijă ca idolul lor să ajungă mereu pe primul loc. Așa cum era de așteptat, una dintre întrebările care se pun atunci când treci de 100k de urmăritori pe Instagram este ”cât câștigi din postările pe social media?” Theo este o persoană foarte asumată, așa că nu s-a dat înapoi de la a oferi cel mai sincer răspuns la această întrebare.
”Depinde. Pe feed costă 950 de euro, o serie de patru Insta story-uri cu swipe up și tag pentru client 500 de euro, iar un video pe feed e 1200 de euro”, a spus Theo în cadrul unui interviu.