Reclamă

Mircea Bravo a făcut unul dintre cei mai importanți pași anul acesta. Vloggerul a ieșit din zona lui de confort și a ales să producă primul lui film. Deși nu avea așteptări extraordinar de mari, publicul a rezonat foarte bine cu mesajul lui Mircea.

Mircea Bravo se înscrie cu succes în categoria vloggerilor cu ștate vechi în online. Ardeleanul este printre primii care au pus în practică conceptul de vlog, dar și de parodie combinată cu reclamă. Bravo nu a avut nevoie de prea mult timp să ajungă la inima publicului, mai ales că atunci nu era atât de saturată piața.

De-a lungul carierei sale, Mircea Bravo a trecut prin multe transformări profesionale. Echipa lui de producție s-a mărit, s-a conturat mult mai bine, așa că poate pune în practică toate ideile. Asta s-a întâmplat acum 2 ani, când vloggerul a organizat o întâlnire la o cabană cu toți colegii lui.

„Unde-s mulți, puterea crește” și fix asta s-a întâmplat și în cazul lui. După mai multe zile de pus cap la cap anumite idei, a luat naștere scenariul filmului „Mirciulică”. Vloggerul a ales distribuția pe sprânceană și, așa cum era de așteptat, celebra bunică nu avea cum să lipsească din peisaj.

Câți bani a băgat Mircea Bravo în „Mirciulică”. Filmul concurează cu „Teambuilding” la încasări
arhivă presă

Mircea Bravo: „Un film realizat cu ajutorul lui Dumnezeu”

Filmul s-a lansat recent, însă statisticile din box office arată extrem de bine. Chiar dacă poate părea prematur de a face afirmații, se pare că „Mirciulică” este adversarul lui „Teambuilding”. Până acum, peste 200.000 de oameni au mers în cinema să vizioneze pelicula lui Mircea Bravo.

Din păcate pentru fanii lui, filmul nu va mai avea și partea a doua. Anunțul a fost făcut chiar de către vlogger pe canalele lui oficiale de comunicare. Momentan, Mircea se bucură de succesul lui „Mirciulică”, mai ales că a investit energie și mulți bani în această producție.

„Noi am băgat, în momentul de față, vreo 250.000-300.000 de euro în filmul ăsta. La început am crezut că costă 100.000 de euro. Nimeni nu credea în visul nostru. Atunci, am zis să mergem și să pregătim totul ca și cum am avea banii respectivi. Am crezut că dacă noi ne comportăm ca și cum am fi avut banii, o să se întâmple.”


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2025 Editura Substantial SRL – substantial.ro