Perioada dificilă pe care o traversăm, atât din punct de vedere al sănătății publice, cât și economic afectează și comerțul.

Cu precădere, micii întreprinzători sunt cei mai afectați. Iar cei care vând produse exclusiviste au înregistrat pierderi importante. Printre ei se numără și multe vedete din România, care și-au deschis diverse afaceri bazate pe imaginea lor.

Cătălin Botezatu încearcă și el din răsputeri să-și țină afacerile pe linia de plutire. Aflat în izolarea la munte, Botezatu a tot încercat diverse metode de supraviețuire.

„Am stat numai la telefoane, am lucrat de acasă. Îmi fac planuri de viitor, am încercat să reprogramez tot ce a fost anulat, să dau restartul afacerilor mele”, a povestit Cătălin Botezatu, la Antena Stars.

Din nefericire, închiderea marilor centre comerciale i-a adus prejudicii lui Cătălin Botezatu, cu atât mai mult că nu se preconizează deschiderea acestora prea curând. Mai mult decât atât, oamenii par a avea alte priortăți în acest moment, care nu includ shoppingul.

„S-au închis multe magazine, și asta aduce un minus activității mele și o gaură imensă din punct de vedere financiar. Oamenii au rămas acasă și trebuie să am grijă. Noi nu i-am dat afară”, a mărturisit designerul.

Pentru a putea supraviețui, Cătălin Botezatu a început să-și comercializeze online produsele, cu reduceri foarte mari, ceea ce măcar momentan, a adus oarece încasări.

„Fabrica mea vinde online tot felul de lucruri la prețuri mult sub piată, tocmai pentru a atrage ochiul cumpărătorului și pentru a supraviețui’, a mai spus Botezatu.

De asemenea, în această perioadă, Botezatu s-a reprofilat și pe producerea și comercializarea materialelor de protecție anti-COVID.