Dacă vrei să mergi la cumpărături în Kaufland și știi că ai nevoie de produse cosmetice, va trebui să îți iei toată traista cu bani la tine! Iată de ce

Atât produsele cosmetice, cât și alimentele s-au scumpit extrem de mult în ultima perioadă. Dacă stai să faci diferența între cât costa un simplu săpun în urmă cu câțiva ani și cât costă acum, nu vei face decât să-ți provoci dureri de cap. De exemplu, știi cât a ajuns că coste un săpun Protex la Kaufland? Prețul este de-a dreptul ireal! 

Cât a ajuns să coste un săpun Protex, la Kaufland

Ei bine, dacă pe internet sau în alte magazine încă mai costă 3,4 lei, la Kaufland, celebrul săpun Protex costă nu mai puțin de 7 lei. Lucru care pe români i-a șocat foarte tare. De exemplu, pe emag, acesta costă doar 2,81 lei. Iar dacă dăm o raită prin alte magazine, vom observa că prețurile sunt cam aceleași. De exemplu, în Auchan, Carrefour sau Mega Image, prețul nu crește cu mai mult de 3 lei. Drept pentru care, românii preferă să evite cât mai mult cumpărăturile din Kaufland, chiar dacă este cel mai apropiat lanț de magazine din jurul casei lor. În plus, pentru a-ți cumpăra produsele de îngrjire personală, trebuie să pleci cu cel puțin 200 de lei la tine. Asta dacă nu vrei să rămâi cu ele pe bandă la casă!

Cât trebuie să scoți din buzunar, dacă vrei să cumperi din Kaufland un săpun Protex. Ireal!
colaj substantial

Prețurile altor produse cosmetice din Kaufland

De exemplu, o pastă de dinți Parodontax nu valorează mai puțin de 16 lei, iar o vopsea de la Syoss, în caz că ești fană a acestui brand, nu o vei cumpăra cu mai puțin de 25 de lei. Un set cu 3 aparate pentru ras (biguri) valorează 42,89 lei, ceea ce înseamnă foarte mult. Iar dacă ai nevoie de absorbante pentru zilele „negre”, va trebui să scoți din buzunar 18 lei pentru un pachet. Să nu uităm nici de un deodorant pe care nu vei cheltui mai puțin de 19 lei. Iar dacă își place săpunul lichid de la Palmolive de 300 ml, nu uita să iei cei 12 lei la tine!

Distribuie

Scopul ei este să profeseze în domeniul presei pentru a-și dezvolta abilitățile și pentru a pune în practică tot ce a învățat în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Curiozitatea, pasiunea de a scrie, dorința de a fi de folos, curajul, dispoziția de a fi conectată mereu la actualitate au determinat-o să își aleagă acest drum. Iși dorește să se promoveze, să se reinventeze și să se adapteze la schimbările presei.