Reclamă

Surorile Tănase sunt dedicate afacerii lor cu parfumuri și investesc foarte mult timp și resurse pentru ca businessul lor să meragă ca pe roate. Pe lângă parfumuri, clientele își pot achiziționa și produse de cosmetică și îngrijire personală. 

Deși au o carieră de succes în domeniul muzical, după ani de zile s-au gândit să își deschidă o afacere. Totul merge bine și clienții sunt mulțumiți de calitatea produselor. Pentru a beneficia de aceste avantaje, o pot face la un preț accesibil. Aproape orice femeie își poate achiziționa parfumul, la un preț convenabil.

1. Cât costă un parfum marca surorilor Denisa și Raluca Tănase

Parfumurile se numără printre preferatele femeilor. Pentru a achiziționa unul dintre numeroasele parfumuri, prețul unuia este de 490.00 lei.

captură mygeisha.ro

2. Afacerea cu parfumuri le-a schimbat total viața surorilor Tănase

Deși au parte de un real succes cu noua afacere, sacrificiile sunt mari. S-au adaptat la noul stil de viață, chiar dacă este unul solicitant.

„A devenit o rutină, dormim în avion. Mai avem zile de odihnă… eu, una…Denisa muncește foarte mult și este mult mai implicată decât mine. Când nu e nevoie de mine 100% mai am zile de astea în care îmi dau un restart. Oricum organismul meu e ca un calculator, doarme câte 16 ore o dată la un interval de timp. Asta cere organismul meu ca să se refacă.”, a spus raluca Tănase, potrivit ciao.ro.

social media

3. Raluca Tănase: „Cumva suntem tot în familie”

Părinții lor au fost aproape și le-au ajutat, încă de la început. S-au implicat în afacere, mai ales în perioada în care o parte din angajați erau în concediu.

„Să știi că s-au implicat toată vara, ne-au fost alături pentru că mulți dintre colegi au avut concedii și am avut nevoie de oameni care să ne ajute să continuăm activitatea și să nu se simtă serviciile noastre către client și atunci au fost și ei acolo unde s-a putut și a fost nevoie de ei.

Cumva suntem tot în familie, gândește-te că sunt ei, e sor-mea, eu, cumnatul meu și atunci cred că atât timp cât suntem deja mulți oameni care sunt implicați și au o singură dorință, aceea de a dezvolta domeniul de activitate, nu are cum să nu meargă.”, a mai spus vedeta, potrivit sursei citate


Reclamă

Share.

22 de ani, studentă în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele comunicării la „Universitatea din București”. „Bobocel” în presă, la început de drum, dar cu o desagă de determinare în spate, vrea să crească în domeniul pe care îl iubește cel mai mult și pe care a ales să pășească încă din băncile școlii. Își dorește să devină un jurnalist profi, corect și își dezvolte creativitatea, pentru a realiza materiale autentice și calitative!

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro