Din ce în ce mai mulți români vor să fie proprii lor patroni și să conducă afaceri de succes. În ultima vreme, chiar și vedetele s-au îndreptate spre deschiderea de shaormerii, însă, s-au convins că pe cât de ușor pare din exterior, pe atât de complicat este în interior.
Aproape că nu este român care să nu se fi delectat, măcar odată, cu o shaorma. Este unul dintre cele mai populare preparate de tip fast food de la noi din țară, iar deschiderea unei shaormerii nu este deloc floare la ureche. Și nu o spunem noi, ci patronul unei shaormerii de succes din Piatra Neamț.
De exemplu, patronul Shaormei Coressy din Piatra Neamț a găsit un spațiu de 80 de metri pătrați, cu instalații electrice și sanitare. Tot ceea ce a mai făcut el a fost să redecoreze și să modifice iluminatul.
Este foarte important ca locația să fie poziționată foarte bine, pe lângă școli, să fie pietonal și, cu atât mai bine, să aibă și o terasă. Toate acestea sunt esențiale pentru că asta asigură vizibilitate pentru potențialii clienți.
Sfaturi prețioase de la un om de succes
Toată investiția a costat undeva la 40.000 de euro, iar prețul depinde de spațiu, de utilaje și de locația unde se deschide shaormeria. Important este ca afacerea să pornească treptat și, la fel și investiția. Pe parcurs, se mai pot face modificări și chiar îmbunătățiri.
Poate că cel mai esențial aspect înainte de a deschide o afacere este să o testezi, să vezi dacă merge înainte să te arunci să investești sume enorme de bani, ca mai apoi să le scoți în șapte ani. Franciza Shaorma Corresy, ca și termen de recuperare a investiției este de 12 luni de la investiția inițial.
Cine dorește, trebuie să știe că taxa de franciză este de 10.000 de euro plus TVA în care se primesc anumite beneficii. Pentru că afacerea merge foarte bine, patronul se poate lăuda, deja, cu 7 locații, dintre care 4 deschise, iar alte 3 sunt în lucru.
@coressy♬ sunet original – CORESSY®️