Lidia Buble a promis și s-a ținut de cuvânt. După ce a trecut în portofoliu „Asia Express”, artista a revenit mai în forță ca niciodată. Spre uimirea tuturor, vedeta vrea să se lanseze în business. Lidia nu va uita de fanii ei care așteaptă cu nerăbdare fiecare piesă, ci va încerca să îmbine utilul cu plăcutul.
Lidia Buble vrea ca anul acesta să demonstreze că poate să își depășească orice limită. Artistei îi plac foarte mult provocările, iar acum simte că este momentul să încerce lucruri noi. Fără să stea prea mult pe gânduri, vedeta a decis să facă primul pas într-o industrie plină de note parfumate.
Artista a recunoscut că se gândea de foarte mult timp să își lanseze propriul eu parfum și a realizat că poate fi și o pasiune profitabilă. Lidia Buble are o slăbiciune pentru parfumuri. Peste tot pe unde merge se face remarcată datorită esențelor pe care le alege. Fosta iubită a lui Răzvan Simion are emoții pentru acest prim pas în lumea parfumierilor, dar simte că va fi totul bine și că fanii vor fi alături de ea mereu.
Parfum lansat de Lidia Buble costă o avere
Aflată în plină promovare a celei mai recente piese, Lidia Buble nu a mers deloc cu mâna goală. Cei mai nocoroși au primit câte un parfum semnat de artistă. „Karma” este realizat în colaborare cu Testament Collection, cei cu care a lucrat și Alina Ceușan în trecut. La o simplă căutarea pe site, fanii Lidiei Buble vor găsi două variante ale parfumului, cea de 5ml la 7 euro și cea de 50ml la 240 de euro.
„Pregătesc ceva foarte frumos pentru oamenii mei. Am visat la asta, probabil, încă de la o vârstă foarte fragedă. Pe lângă această pasiune de a cânta, am o pasiune foarte mare pentru tot ce înseamnă parfum. Și, în cel mai scurt timp, cu siguranță, săptămâna asta, voi lansa și parfumul la care am visat de-o viață.”, a declarat Lidia Buble săptămâna trecută la „Super Neatza cu Răzvan și Dani”