Bianca Drăgușanu a făcut pasul în sfera antreprenoriatului acum mulți ani. Diva a pornit cu o croitorie pe care o deține și în prezent. Afacerea merge ca pe roate, aducându-i acesteia lunar un buget generos. Bianca a mizat pe o strategie de marketing inteligentă, iar acum culege roadele propriului succes.
Prețurile stabilite sunt pentru toate tipurile de cliente
Bianca Drăgușanu face haine exclusiv pentru doamne. Blondina este pasionată de domeniul croitoriei, iar în trecut muncea cot la cot cu angajatele ei din cadrul atelierului. De când are numeroase colaborări, diva nu mai are suficient timp la dispoziție pentru a lucra și în croitorie. Pentru a fi sigură că totul merge strună și în lipsa ei, vedeta a angajat oameni de încredere. Alături în acest business îi este și sora ei, care o ajută enorm.
Fără experiență în domeniu, blondina a construit un brand puternic. Bianca are vânzări pe bandă rulantă, după ce a pus la cale un plan bun. Mai exact, creatoarea de modă creează haine pentru toate tipurile de cliente. Astfel, cu un buget redus, sau chiar alocând o sumă semnificativ de mare poți purta una dintre ținutele lucrate în atelierul ei.
Astfel, de la câteva sute de lei, la câteva mii de lei, pot scoate din buzunar doamnele și domnișoarele care vor astfel de rochii. Blondina se bazează și pe vânzarea rochiilor de mireasă. În acest caz, majoritatea creațiilor vedetei se învârt în jurul sumei de 1000 de euro.
Pasionată de brandurile de lux
Bianca Drăgușanu nu a ascuns niciodată faptul că este o împătimită a shopping-ului. Vedeta preferă brand-urile de lux pentru care cheltuie sume colosale.Blondina are un contract de imagine cu unul dintre studio-urile de videochat renumite din Capitală. În schimbul fotografiilor ei, Bianca primește o sumă de bani semnificativă. Vedeta a dezvăluit că o mare parte din banii respectivi ajung a fi cheltuiți oe haine, pantofi și accesorii de brand.