Reclamă

Inna este una dintre cele mai recunoscute vedete din România pe plan internațional. Are o carieră de succes în domeniul muzical și mereu reușește să își suprindă fanii cu cele mai wow accesorii sau piese vestimentare. Recent, vedeta a uimit prin noua achiziție, pe care omul de rând nu și-o poate permite.

Vedeta a postat o imagine pe pagina sa de social media, în care poartă în picioare o pereche de încălțăminte marca Gucci. Fanii nu au putut să nu își pună marea întrebare: cât au costat cizmele pe care Inna le etalează pe social media?

Inna a plătit o avere pentru o perche de cizme. Oamenii de rând muncesc luni de zile pentru a strânge această sumă de bani

Sunt persoane care plătesc o mie de euro pe o mașină, însă vedeta a investit această sumă într-o pereche de cizme marca Gucci. Astfel, internauții au rămas uimiți când au văzut cât costă încălțămintea Innei 1.100 de euro.

Instagram/ Captură gucci.com

Inna:”Am cunoscut mai întâi cântece bisericești”

Deși are o viață și o carieră de invidiat, acest succes remarcabil nu s-a născut peste noapte. Bruneta a fost nevoită să muncească din greu și să treacă prin mai multe provocări, pentru a se putea bucura de viața mult visată.

„M-am născut într-o familie în care muzica era un element foarte important. Am crescut la bunica, pe perioada verii, când ai mei lucrau, iar bunica și bunicul meu mergeau la biserică. Am

cunoscut mai întâi cântece bisericești, m-am apropiat acolo de muzică. Mama mea, până în luna a șasea de sarcină, a fost cântăreață și dansatoare. Și eu am pornit pe drumul ăsta. La serbare, la grădiniță, nu spuneam o poezie, pentru că mi-era greu să învăț versuri fără să le cânt și atunci le cântam, și așa mai departe. Așa mi-a fost prezentată muzica. Încă am impresia că trăiesc într-un vis. Serios. Nu exagerez cu absolut nimic. Chiar am impresia că trăiesc într-un vis, din care, bineînțeles, nu vreau să mă trezesc.”, declara Inna în presă, în urmă cu mai mult timp.


Reclamă

Share.

22 de ani, studentă în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele comunicării la „Universitatea din București”. „Bobocel” în presă, la început de drum, dar cu o desagă de determinare în spate, vrea să crească în domeniul pe care îl iubește cel mai mult și pe care a ales să pășească încă din băncile școlii. Își dorește să devină un jurnalist profi, corect și își dezvolte creativitatea, pentru a realiza materiale autentice și calitative!

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro