Florin Dumitrescu nu are nevoie de prea multe prezentări. Chef-ul a devenit cunoscut în urma jurizărilor culinare și nu este e mirare că proiectele au venit pe bană rulantă. Dumitrescu nu s-a rezumat doar la cooking show-ul de pe Antena 1, ci s-a implicat în cât mai multe proiecte de anvergură.
Florin Dumitrescu este, fără doar și poate, unul dintre numele de referință din gastronomia românească. De fiecare dată, acesta creează artă în farfurie, iar preparatele lui sunt repere culinare. Atunci când nu filmează pentru „Chefi la cuțite”, Dumitrescu este pe platourile de filmare de la proiectele Lidl.
Florin și lanțul de hypermarket-uri au o colaborare longevivă care a început în 2015. De atunci și până în prezent, juratul de la Antena 1 și-a pus amprenta asupra multor emisiuni online, toate de succes. Împreună cu Andrei Aradits, Dumitrescu au reușit că creeze una dintre cele mai urmărite și interesante emisiuni din online, „Bucătar fără scăpare.”
Florin Dumitrescu lucrează constant la imaginea lui
Deși acum este imaginea brand-ului Lidl, colaborarea lui Chef Florin nu a început deloc cu dreptul. Dumitrescu a recunoscut că s-a făcut de râs în fața întregii echipe de filmare. Spre uimirea tuturor, juratul „Chefi la cuțite” nu a știut cum se pronunță corect numele magazinului. După ce l-a spus greșit de nenumărate ori, cineva l-a corectat pe Florin. De atunci, Chef-ul și-a învățat lecția.
„Pe mine m-au certat la prima filmare. În 2015, când am filmat, eu ziceam <<Lidăl>>, cu ă. La reclamă. Eu cu Aradits trebuia să filmăm reclama. Și eu eram: <<Intrați și cumpărați de la Lidăl!>> Polonezii nu înțelgeau, dar era un domn român acolo care mi-a spus: <<Tu nici măcăr nu știi cum se spune corect.>>, a spus Florin Dumitrescu în podcastul lui George Buhnici.
Florin Dumitrescu s-a întors pe platourile de filmare de la „Chefi la cuțite”. Bucătarul a fost plecat în Grecia cu echipa lui la „Chefi fără limite”, dar, din păcate, nu a venit cu marele premiu acasă.