Cursa pentru Primăria Capitalei capătă noi dimensiuni în modul de exprimare al candidaților, aceștia alegând să comunice mesaje puternice prin tricouri personalizate. Gabriela Firea, candidata PSD, a apărut duminică la înscrierea oficială în cursa pentru Primăria Bucureștiului purtând un tricou negru inscripționat cu mesajul „În spatele fiecărei femei grozave, stau mai multe femei grozave”, marcând o poziție feministă clară.

Interogată de presă cu privire la alegerea sa vestimentară, Firea și-a afirmat convingerile feministe, explicând că mesajul tricoului este un omagiu adus femeilor care au susținut-o și au fost dezamăgite de pierderea alegerilor în fața lui Nicușor Dan. A subliniat că aproape 65% dintre bucureștenii care au votat-o sunt femei, reiterându-și sprijinul constant pentru aceasta categorie.

De altă parte, cursa tricourilor cu mesaj a fost inițiată de Cristian Popescu Piedone, care a optat pentru o abordare controversată, etichetându-se drept „interlop”, la care Nicușor Dan a replicat prompt prin propriul tricou inscripționat cu „Știm toți”. Aceste interacțiuni sugerează folosirea tricourilor personalizate nu doar ca formă de exprimare individuală, ci și ca tactică de campanie.