Reclamă

Apa minerală Borsec a fost desemnată lider al brandurilor românești, conform studiului BrandRo realizat de Unlock Research pentru revista Biz. Acest studiu evaluează brandurile românești pe baza încrederii și afectivității acordate de consumatori, fără a lua în considerare indicatori financiari și comerciali.

Cercetarea a fost realizată prin 600 de interviuri online, reprezentative la nivel urban în funcție de regiune, grad de urbanizare, sex și vârstă, cuprinzând populația între 18 și 55 de ani. Performanța mărcilor este analizată prin trei criterii principale: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea acesteia.

Importanța mărcii pentru consumatori a fost măsurată prin metoda MaxDiff, pe baza a 10 categorii de produse. Respondenții au ales mărci importante pentru ei din calupuri de opțiuni, fiind realizate alegeri multiple între combinații unice de branduri. Pe baza acestor alegeri, a fost calculat un indice de preferință pentru fiecare marcă, analizat ulterior alături de indicele de importanță al fiecărei categorii, stabilind astfel topul final al brandurilor

Borsec a ieșit în evidență în categoria apă minerală, obținând cel mai mare punctaj datorită importanței categoriei, importanței brandului, gradului de utilizare și notorietății sale. Cunoscută drept Regina apelor minerale, Borsec are o tradiție de aproape 220 de ani, continuând să impresioneze prin calitate, tradiție și prestigiu.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro