Compania aeriană Blue Air este alături de călătorii care vor să modifice data biletelor pentru zboruri din sau în Italia. Reprezentanții companiei au anunțat că modifică gratuit, la cererea clientului, data călătoriilor programate în perioada 27 februarie și 15 martie. Rutele vizate sunt Bologna, Florența, Torino și Milano. Aceste măsuri au fost luate după ce epidemia cu coronavirus a luat amploare în Italia.

Toți pasagerii care au achiziționat bilet pentru rutele menționate mai sus și biletul a fost emis până la data de 27 februarie, nu vor mai plăti taxa de rebooking pentru modificarea datei de călătorie. Singura taxă pe care călătorii vor trebuisă o achite este diferența de tarif, acolo unde este cazul.

În comunicatul oferit de companie este specificat faptul că prevederile speciale se aplică doar în cazul călătoriilor în scop educațional și pentru pasagerii care fac obiectul unor restricții de călătorie emise de autoritățile italiane.

„Toţi pasagerii care doresc să beneficieze de această gratuitate sunt rugaţi să contacteze call center-ul Blue Air pentru schimbarea datelor de călătorie. Această modificare poate fi solicitată cu până la patru ore înaintea orei de zbor iniţiale şi nu se va aplica în cazul neprezentării la îmbarcare. Biletele nu sunt rambursabile. Confirmăm pe această cale faptul Blue Air nu a anulat niciun zbor”, precizează compania.

Blue Air a luat și măsuri de protecție în contextul generat de coronavirus. Acestea sunt: verificări permanente ale funcţionării corecte a filtrelor de aer din avioane – filtrele HEPA din aeronavele Blue Air au performanţe similare cu ale celor folosite pentru menţinerea aerului curat în sălile de operaţii ale spitalelor, fiind capabile să capteze peste 99,97% din microbii aerieni din aerul filtrat; dezinfectarea, prin nebulizare, a tuturor aeronavelor companiei – nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană şi care foloseşte substanţe testate împotriva bacteriilor, sporilor şi virusurilor, ce pătrund în absolut toate spaţiile aeronavei (după 6 minute de distribuţie a substanţei active, avionul devine complet steril); suplimentarea numărului de măşti şi a cantităţii de gel dezinfectant; furnizarea de şerveţele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor; informarea permanentă a echipajelor şi a pasagerilor cu privire la modalităţile de prevenţie.

„Monitorizăm constant situaţia şi, în funcţie de evoluţia acesteia, vom implementa toate măsurile necesare, păstrând ca prioritate siguranţa pasagerilor şi a echipajelor noastre”, dau asigurări reprezentanţii companiei.