Reclamă

Ne mai desparte o singură zi de cea mai importantă perioada reducerilor de peste an.Companiile au conceput numeroase variante de oferte pentru diferite tipuri de produse.

De la vacanțe aparatura electrocasnică, materiale de construcții haine până la prezervative. Toate pot fi achiziționate la prețuri mai mici în această perioadă.

Una dintre cele mai mari companii de prezervative de nume a realizat de asemenea o campanie de promovare. Astfel printre produse de maxim interes pentru această perioadă doritorii pot achiziționa prezervative la prețuri mai accesibile ca în restul anului.

Reclama ingenioasă de Black Friday cu ofertele la acest produs a stârnit reacții în mediul online. Cei mai mulți dintre internauți s-au amuzat copios de aceasta.

Aplicațiile de cumpărături, record la accesări în aceste zile

Perioada Black Friday este una dintre cele mai așteptate de peste an, mai ales de împătimiții cumpărăturilor. Companiile s-au adaptat și au conceput oferte care mai de care mai atractive. De altfel, multe brand-uri au început promovarea acestora încă de acum câteva zile. Cu toate acestea, conform „tradiției”, abia din această noapte se dă startul oficial al reducerilor.

Românii sunt interesați cel mai mult în această perioadă de aparatură electrocasnică, telefoane mobile sau haine. De altfel, o altă categorie de cumpărători îi vizează pe cei care vânează vacanțele ieftine. Numeroși români așteaptă ziua de Black Friday pentru a-și achiziționa concediul pentru anul  viitor. De altfel, multe dintre hotelurile de pe litoralul românesc se întrec în oferte cu acest prilej.

Totodată, cumpărătorii mai caută în aceste zile și materiale destinate renovării casei. De altfel, mobilierul se află de asemenea pe lista de căutare ale românilor.

Puterea de cumpărare a scăzut semnificativ

Companiile se întrec în oferte de Black Friday. Totuși,românii nu mai sunt dispuși să cheltuie în acest an la fel de mulți bani ca în anii trecuți. Acest lucru se datorează contextului economic actual pe care îl traversăm.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro