Instagram este una dintre aplicațiile care încearcă să țină mereu pasul cu dorințele utilizatorilor.

Constant, platforma lansează update-uri și îmbunătățiri menite să țină publicul cât mai fidel. Însă, cel mai recent update nu este unul gratis, ci unul pentru care trebuie să plătești dacă ți-l dorești cu orice preț.

Instagram încearcă să se mențină în topul aplicațiilor social media cu orice preț. Fie că vorbim de update-uri, fie că vorbim de mici schimbări în ceea ce privește securitatea datelor, aplicația META le-a făcut pe toate. Mai nou, războiul dintre Elon Musk și Mark Zuckerberg are implicații și efecte și pe planul aplicațiilor pe care cei doi le-au dezvoltat.

Atunci când a preluat conducerea Twitter, Elon Musk a schimbat întregul sistem. Până atunci, conturile de vedete și conturile care au trecut printr-un proces de validare, au primit celebra bifa albastră. Mai exact, aceasta era o confirmare a identității și, totodată, o siguranță pentru multe conturi.

Bifa pe Instagram, vânată de utilizatori. Câți bani a făcut META în primele zile din abonamentul pentru ea
Social media

Instagram a luat fața Twitter-ului

Elon Musk a fost primul care a cerut bani în schimbul redobândirii celebrei bife albastre de pe Twitter. Acum, Mark Zuckerberg este cel care a introdus și el un abonament pentru bifa albastră, dar pe Instagram. Cei care vor să beneficieze de ea, trebuie doar să plătească o sumă modică, spun unii, pentru a intra în rând cu lumea bună.

Abonamentul lunar costă 84 de lei. Deși este mai scump ca cel de la Netflix sau de la Disney+, românii nu au avut nevoie de prea mult pentru a fi convinși. Bifa albastră s-a cumpărat de milioane de conturi în doar primele ore de la lansare.

Mai exact, 44 de milioane de utilizatori și-au dorit confirmarea bifei albastre. Din aceste abonamente, META a încasat 660 de milioane de dolari. Cifrele sunt record și se pare că scopul lui Mark Zuckerberg a fost atins.