Reclamă

Banii se investesc chiar și atunci când criză bate la ușa. Cel puțin asta pot spune curajosii care și-au investit agoniseala într-un moment de răscruce al economiei.

Banii pe timp de criză, dublă-valoare?

”Banii pot fi investiți și atunci când sunt puțini, dar și atunci când nu le știi numărul în cont.”, era motto-ul unui investitot britanic. Nu mulți însă se îndură să îi chizbuiasca economiile în a investi într-o plină criză. Specialiștii în economie sunt de părere că în aceste momente, cu mult tact, succesul poate fi atins. Există însă un plan de acțiune atunci când îți dorești să încerci acest ”sport extrem”. Primul pas este să analizezi piața. Întodeauna în momentele de criză, societatea se confruntă cu lipsuri. Și cum altfel au ajuns în top marii antreprenori dacă nu livran exact ceea ce piață cerea? Banii, vin și pleacă, însă cu mult tact, investiția poate fi una pe termen lung.

În cazul în care te hotărăști să faci o investiție mai mare este bine totuși să ceri și opinia unui specialist în economie. Pierderile ar putea fi extrem de dureroase, iar momentul ales de nu va fi deloc în avantajul tău. Pasul doi este să îți alegi publicul/clientul țintă. Dacă mizezi pe a vinde ceva de nișă de exemplu e bine să te reorientezi. cel puțîn pentru moment. Investițiile în lucruri pe care nu și le permite în general decât o anumită categorie socială de clienți nu vor avea succes pe termen lung

Banii pot fi investiți pe timp de criză în aur.  De exemplu, în perioada de vârf a crizei mondiale din 2008, în timp ce indicele S&P 500, indicele bursier al Standard&Poor`s ce conţine 500 de companii publice mari, scădea cu 30%, aurul creştea cu exact acelaşi procent. Trebuie să luaţi în calcul că preţul aurului este influenţat exact de aceste modificări de pe pieţele financiare. Mai exact, creşte semnificativ în perioadele de criză, dar ulterior e greu de spus care îi va fi evoluţia.

Banii investiti in aur nu se vor devaloriza niciodata

 

 


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro