Reclamă

Facturile de la Electrica pe care nu trebuie să le plătești reprezintă o problemă tot mai frecventă în rândul consumatorilor. Compania Electrica a emis un avertisment cu privire la o tentativă de fraudă în care din ce în ce mai multe persoane cad victimă.

Practic, consumatorii primesc mesaje SMS prin care sunt informați că există riscul deconectării de la rețeaua de energie electrică din cauza neplății facturilor. Aceste mesaje reprezintă o modalitate prin care infractorii încearcă să înșele oamenii și să obțină bani în mod ilegal.

Avertismentul Electrica: Nu dați curs acestor mesaje!

Compania Electrica Furnizare a emis un comunicat oficial prin care avertizează clienții să nu cadă în această capcană. Potrivit comunicatului, există o tentativă de fraudă prin mijloace de plată electronice, în care clienții Electrica Furnizare primesc notificări false despre deconectarea de la rețeaua de energie electrică și sunt îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant.

Important de menționat este faptul că Electrica Furnizare transmite mesaje de îndemn la plată doar prin intermediul mesageriei de tip SMS, iar link-urile de plată sunt trimise către clienți de pe numărul 1874 și duc către o pagină securizată găzduită de site-ul oficial al companiei, www.electricafurnizare.ro.

Avertisment pentru clienții Electrica! Nu plătiți aceste facturi. O nouă înșelătorie face ravagii printre români

La ce trebuie să fiți atenți

Pentru a evita înșelăciunea, Electrica recomandă clienților să se asigure că link-ul primit în mesajul SMS duce către pagina securizată a site-ului lor și că sunt solicitate date de identificare prealabile. De asemenea, se recomandă verificarea existenței simbolului de lacăt închis și a prefixului „https://” în adresa site-ului, indicând astfel o conexiune securizată.

Dacă există suspiciuni cu privire la primirea unor mesaje frauduloase, Electrica încurajează utilizatorii să completeze un formular de contact online, prin care pot informa compania despre situație.

Frauda prin intermediul facturilor de la Electrica reprezintă o problemă serioasă, iar consumatorii trebuie să fie vigilenți și să ia măsuri de precauție pentru a se proteja.


Reclamă

Share.

Tânăr jurnalist de 25 de ani, absolventă a Facultății de Litere din Craiova, promptă atunci când vine vorba de redactarea articolelor de calitate, Mădălina a mai profesat în domeniu pentru cunoscute publicații din branșă. Iubește autenticitatea și este mereu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în domeniul pe care a ales să-l urmeze. Este dinamică, informată și gata să facă față oricărei provocări, indiferent cât de dificilă pare.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro