Veste bună pentru pasagerii Blue Air. O companie de călătorii este în plin proces să returneze banii înapoi pe biletele pierdute. Ar fi vorba de despăgubiri în valoare de peste 1.000.000 de euro.
Falimentul companiei aeriene Blue Air a reprezentat o lovitură cruntă pentru zeci de mii de români. Chiar dacă și-au plătit biletele și aveau programate zboruri, în luna septembrie s-au trezit cu banii luați și fără alte variante de călătorie. În plus, mulți nu au reușit nici acum să își recupereze banii pierduți.
Pentru cei care au făcut rezervări însă prin intermediul platformei Vola.ro, sunt vești foarte bune. Compania a făcut toate demersurile necesare pentru a-i despăgubi pe românii lăsați fără zboruri. E vorba de peste 10.000 de pasageri, care au avut zborurile anulate după 6 septembrie 2022.
Și chiar dacă compania a fost preluată ulterior de stat, nu toți cei care avea bilete achiziționate au fost despăgubiți.
În acest sens, imediat după ce Blue Air a anunțat că nu va mai opera zvoburi, Vola a format o echipă special destinată în acest sens. Cum compania aeriană intrată în faliment nu a oferit nicio cale de comunicare, agențiile de turism au fost nevoite să răspundă valului de întrebări și nemulțumiri.
Câți români trebuie să mai primească bani de la Blue Air după anularea zborurilor
Prejudiciul adus clienților Vola.ro cu zboruri anulate de Blue Air se ridică la peste 1.000.000 de euro. Însă în ciuda sumei imense, compania a reușit să ramburseze deja banii românilor. 95% dintre pasagerii cu zboruri Blue Air anulate au primit banii înapoi, iar restul urmează să intre în posesia lor cât de curând.
Până la finalul lunii februarie, Vola și-a propus să plătească înapoi paguba tuturor pasagerilor.
Deși rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienții Vola.ro și să punem în mișcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroși că am reușit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers, a declarat Andreea Iacob, director de operațiuni Vola.ro, potrivit unui comunicat de presă.