Reclamă
Reclamă

Cu toții am avut cândva contact cu aplicația Kik, fie că vorbim de o perioadă scurtă sau lungă de timp.

Pentru cei care nu știu, Kik este o aplicație de mesagerie, precum Facebook Messenger, Whatsapp și altele, dar care beneficiază de confidențialitatea datelor. Cu alte cuvinte, utilizatorii nu sunt obligați să introducă numărul de telefon, date de naștere sau informații personale.

Această aplicație a fost lansată în anul 2010 și s-a bucurat de un succes nemaipomenit în rândul oamenilor din toată lumea, în anul 2015 având peste 300 de milioane de utilizatori înregistrați și o evaluare a pieței private de peste un miliard de dolari. Realizarea a situat Kik in topul aplicațiilor pentru multă vreme.

Chiar dacă s-a bucurat de un real succes, lucrurile nu au mers atât de bine în ultima perioadă pentru echipa Kik Interactive, deoarece Comisia pentru Valori mobiliare si Schimb (SEC) a dat în judecată compania pentru că a strâns 100 de milioane de dolari fără a înregistra corespunzător tranzacțiile. Fondatorul Kik, Ted Livingston, a declarat pe pagina sa oficială că această bătălie a fost „un proces lung și scump pentru drenarea resurselor noastre”.

Reclamă

Salvarea companiei a venit din partea altei companii, MediaLab, care a hotărât să cumpere Kik și să acopere cheltuielile acesteia prin introducerea de reclame. De asemenea, cei de la MediaLab doresc să dezvolte aplicația Kik, făcând-o mai rapidă, mai fiabilă și eliminând erorile frecvente.

Cu toate acestea, deși pare o aplicație sigura, care nu beneficiază de datele personale ale individului, Kik poate deveni dăunătoare. Din cauza caracteristicilor anonimatului, o mulțime de traficanți de persoane au luat legătura cu copii, iar poliția a dus o luptă grea de a depista infractorii.

Reclamă
Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro