Reclamă

În 2008, Philip Morris International (PMI) a început să investească în cercetarea și dezvoltarea produselor fără fum, deschizând drumul către un viitor fără fumat. În 2014, compania a lansat IQOS, un dispozitiv care încălzește tutunul fără a-l arde, marcând astfel un punct de cotitură pentru industria tutunului. Acum, la 10 ani de la lansarea globală a IQOS, produsele alternative ale PMI sunt disponibile în peste 80 de piețe, cu peste 28 de milioane de utilizatori la nivel global.

România a fost a patra piață unde IQOS a fost lansat, iar în 2017, PMI a început o transformare semnificativă a fabricii din Otopeni, investind în retehnologizare pentru a produce consumabile pentru IQOS și alte dispozitive care nu ard tutunul. Această investiție amplă, de peste 130 de milioane de dolari anunțată în 2023, completează cei 600 de milioane de dolari investiți inițial în fabrica din Otopeni. În prezent, Philip Morris România are 1.548 de angajați, iar 92% din producția fabricii din Otopeni este exportată în 54 de țări de pe 5 continente.

„Sărbătorirea celor 10 ani de la lansarea IQOS la nivel global este ocazia perfectă pentru a ne reafirma angajamentul de a construi un viitor fără fum”, a declarat reprezentantul PMI. În România, impactul IQOS este semnificativ, cu peste jumătate de milion de fumători adulți care au ales aceste alternative fără fum. Ultimul produs din portofoliu, IQOS ILUMA, utilizează tehnologia de încălzire prin inducție, continuând să inoveze categoria produselor fără fum.

În acest context, PMI subliniază importanța colaborării cu guvernele și autoritățile de reglementare pentru a adopta schimbările tehnologice în beneficiul societății și al consumatorilor. De la debutul inițiativei, PMI a investit peste 12,5 miliarde de dolari în cercetare, inovare și noi tehnologii de producție pentru a face față provocărilor unui viitor fără fum.

Portofoliul de alternative fără fum al PMI include o varietate de produse, de la tutun încălzit la țigări electronice și pliculețe cu nicotină pentru uz oral, toate susținute de cercetare științifică și inovație. Impactul pozitiv asupra cumpărătorilor adulți, cât și asupra celor din jurul lor, este remarcat de PMI, care continuă să promoveze reducerea fumatului tradițional.

PMI continuă să informeze fumătorii adulți despre consecințele fumatului și să dezvolte noi produse alternative. Prima alegere corectă este să nu începi să fumezi sau să renunți complet la fumat și la nicotină. Pentru cei care nu renunță, compania oferă alternative mai puțin dăunătoare.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro