Ana Morodan, această contesă digitală este o apariție de senzație de fiecare dată. Nu multă lume o cunoștea înainte de Asia Express, dar acum și-a făcut mii de fani. Ana este cunoscută ca fiind o persoană care muncește și căreia îi place luxul.
Ana Morodan, contesa digitală a… banilor
Ana Morodan este una dintre primele persoane care s-au autointitulat ”influenceră”. Ana a știu să speculeze, a fost vizionară și și-a dat seama că online-ul este viitorul tuturor. Influencera a investit în propria imagine și a știut că ăsta este primul pas spre succes. Acu, după ani buni de muncă, Ana Morodan a ajuns să fie cea mai bine plătită persoană din online-ul de la noi. Stilul ei unic, nonșalanța și sinceritatea au fost mereu calități care au recomandat-o mai departe.
După participarea la Asia Express, capitalul ei de imagine a crescut considerabil. Și nu doar el, ci și conturile Anei. Ana Morodan ajunge că câștige într-o lună cât nu câștigă alte persoane într-un an. Mulți s-au întrebat de unde face Ana atâția bani, așa că explicația a venit chiar de la ea.
”Am business-uri în e-commerce din mai multe categorii. Din frumusețe, din haine. Am investit foarte mult într-un business care vinde lucruri care te ajută să te dezvolți personal. Sau să nu mai ai anxietate, că acum toată lumea are anxietate. Eu am fost învățată de mică că nu e bine să-ți pui ouăle într-un singur coș. Mi-am făcut banii singură. Nu-mi place să muncesc. Mi-ar fi plăcut să fiu înteținută toată viața, dar nu mi-a ieșit.”, a spus Ana Morodan în emisiunea lui Florin Călinescu.
Pe lângă toate astea, Ana Morodan se bucură și de un capital imens de imagine. Contesa digitală pune mâna pe unele dintre cele mai profitabile campanii publicitare. Instagramul este cartea ei de vizită, dar și tool-ul principal de marketing. Toate, adunate ăi bagă influencerei Ana nici mai mult, nici mai puțin de 17.000 de euro lunar în conturi.