Reclamă

Ana Morodan trăiește o viașă la care alții doar visează. Luxul pe care și-l permite acum „contesa digitală” este o urmare a eforturilor depuse ani la rând. Ana a știut mereu să se reinventeze și, astfel, partea economică nu a fost niciodată o problemă pentru ea.

Ana Morodan este un exemplu pentru fanii ei și nu este de mirare că are o comunitate impresionantă de urmăritori. „Contesa digitală”, așa cum îi place să se prezinte este una dintre influencere cu cel mai mare capital de imagine de la noi. Ana nu a făcut niciodată compromisuri pentru cariera ei, ci a ales să muncească din greu pentru fiecare reușită.

Mulți dintre cei care o urmăresc pe Ana Morodan s-au întrebat cum de a reușit să supraviețuiască schimbărilor din online. Vedeta produce bani frumoși din tot ceea ce înseamnă Instagram și imagine în online. „Contesa digitală” și-a creat un stil de viață din rețelele sociale și poate spune că tot ceea ce înseamnă online este o slujbă cu normă întreagă.

”Eu am luat-o de multe ori de la capăt. Am fost avocat înainte, apoi antreprenor, acum sunt și antreprenor și influencer. Cade un canal, facem altul. Eu rămân tot Ana Morodan și plus că, din brand-ul meu personal, eu țin foarte multe extensii de brand.” a spus Ana Moradan în podcastul lui Radu Țibulcă.

Ana Morodan a devenit un brand puternic

Ana are mulți ani de experiență de activitate în online, astfel că nu este de mirare că se descurcă indiferent de situație. Totuși, Morodan nu pare să își facă griji în cauza unei dispariții bruște a Instagramului. Ana Morodan a declarat că se descurcă orice situație. Perfecționismul și ambiția Anei au transformat-o în una dintre cele mai „vânate” vedete, iar asta se traduce în mulți bani.

„Lumea își dorește să lucreze cu mine din două aspecte. Unu: Nu spun eu, alții au spus că sunt foarte profesionistă și într-adevăr asta chiar sunt. Din morți mă ridic dacă știu că am de postat ceva.

Mă arunc înapoi în pat, dar fac ce trebuie. Și doi: eu chiar cred în mine și în capacitățile mele de a fi un antreprenor care nu se limitează la internet”, a completat Ana Morodan.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro