Descoperă care sunt alimentele ce contribuie la creșterea colesterolului.

Alimentele care cresc colesterolul. Organismul are nevoie de mai multe substanțe pentru a fi sănătos. Una dintre aceste substanțe este colesterolul. Dar așa cum există colesterol bun, există și colesterol rău.

Organismul are nevoie de acesta pentru a putea forma celule sănătoase. Acesta se obține din anumite alimente. Nu toate sunt bune pentru că există mai multe dintre care îți vom spune care sunt cele care îți cresc colesterolul fără să îți dai seama și pe care ar trebui să le eviți să le consumi.

Atunci când aveți niveluri ridicate de colesterol în sânge, riscul de a suferi de boli de inimă crește, deoarece nivelurile ridicate pot duce la formarea de depozite de grăsime în artere, ceea ce blochează trecerea sângelui. Pentru a evita acest lucru, se recomandă o dietă echilibrată, fără alimente grase saturate, deoarece acestea vă pot afecta fără să vă dați seama.

Alimente care cresc colesterolul

Sursa: Social media

Mai multe studii atrag atenția că există mai multe alimente pe care ar trebui să le evitați pentru ca nivelul colesterolului să crească în organism. Printre principalele cauze ale nivelului ridicat se numără obiceiurile alimentare proaste. Se consumă în mod regulat fast-food și produse procesate, sau consumul de grăsimi animale, cum ar fi brânza.

Cu toate acestea, există  alimente care sunt consumate în mod regulat și care sunt cele care cresc nivelul colesterolului fără ca tu să îți dai seama. De aceea este recomandat să eviți să le consumi în mod recurent. Aceste alimente, oricât de gustoase ar fi și oricât de inofensive ar părea, sunt foarte dăunătoare pentru sănătatea cardiovasculară. Așa că, nu uitați să le consumați cu moderație.

Iată alimentele care cresc colesterolul:

Popcorn la microunde: Popcornul la microunde este acoperit cu unt. Asta înseamnă o cantitate mare de grăsimi saturate. Popcornul făcut în casă este cu mult mai bun.

Chipsuri: O treime din chipsurile de cartofi conțin grăsimi și uleiuri vegetale de proastă calitate.
Brioșe: Prepararea lor se bazează pe un amestec de ouă, lapte și unt.
Înghețată: În acest caz este vorba doar de înghețata cremoasă, deoarece conținutul său de grăsimi saturate este foarte mare, ideal este să consumați înghețată cu apă.
Dar așa cum există alimente care cresc nivelul colesterolului fără să îți dai seama, există și altele care te pot ajuta să îl reglezi. Este vorba despre cele bogate în fibre, precum fulgii de ovăz, peștele care conține Omega-3, migdalele și nucile, precum și citricele sau merele. Acestea sunt cele mai recomandate alimente de consumat.

Share.

Sunt Sebastian și încă de mic visam să învăț tainele jurnalismului și ale televiziunii. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, iar acum, zic eu, sunt pregătit să vă aduc cele mai prospete știri din domenii diverse.