Reclamă

Unul dintre cei mai populari actori din Japonia, Ryo Yoshizawa, a fost concediat de Asahi Breweries după ce a intrat beat în casa unui vecin, a comunicat compania producătoare.

Într-o declarație dată poliției, Yoshizawa, în vârstă de 30 de ani, a afirmat: „Nu pot să-mi amintesc. Cred că am intrat fără să întreb pentru că am vrut să folosesc toaleta”. Aceste informații au fost raportate de mass-media locale și preluate de AFP și Agerpres.

Asahi Breweries, un gigant în domeniul produselor de băuturi, îl angajase pe Ryo Yoshizawa pentru a promova berea Super Dry Dry Crystal, care are un conținut de alcool de 3,5%. Actorul fusese descris de o revistă de modă ca având o frumusețe de nivel național.

Incidentul s-a petrecut pe 30 decembrie, când Yoshizawa, după o seară de consum, aparent de ceva mai tare decât berea pe care o promova, a intrat din greșeală într-un apartament vecin fiind în stare de ebrietate, potrivit agenției sale artistice, Amuse.

Ca urmare a incidentului, purtătoarea de cuvânt a Asahi Group Holdings, Shiori Shimizu, a declarat marți pentru AFP că: „Am decis să reziliem contractul nostru cu actorul” deoarece „în calitate de companie producătoare de băuturi alcoolice, considerăm că aceste acțiuni sunt inacceptabile”. Mai mult, Shimizu a adăugat că „nu îl vom mai folosi pe viitor în publicitatea noastră”.

De asemenea, Ryo Yoshizawa a prezentat scuze vecinului pentru „inconvenientele majore pe care le-a provocat”, iar conform Amuse, acesta s-a mutat deja. Incidentul vine într-un context în care, în Japonia, consumul de alcool este în scădere, iar berile cu conținut redus de alcool, produse fără alcool sau chiar abstinența câștigă popularitate, în special în rândul tinerilor.


Reclamă

Share.
© 2025 Editura Substantial SRL – substantial.ro