Cea mai sănătoasă carne pentru creier, conform profesorului Vlad Ciurea, este cea provenită de la pește.

Neurochirurgul renumit susține că românii ar trebui să facă consumul de pește o obișnuință, deoarece acesta este bogat în proteine și acizi grași nesaturați. Printre peștii recomandați se numără somonul, în special cel sălbatic, și peștele marin.

Aceștia conțin o proteină care se potrivește perfect cu structura cerebrală și activitatea sinaptică a creierului. De asemenea, somonul și peștele marin sunt o sursă excelentă de Omega-3, care are două forme de colesterol – una benefică și una mai puțin benefică.

Cantitatea de proteine din pește este extrem de benefică pentru celulele nervoase, iar acest lucru este dovedit științific.

Consumul de pește și fructe de mare pune în pericol omenirea! Rezultatele îngrijorătoare ale unui studiu amplu

Carnea de curcan, o alegere sănătoasă pentru creier!

Pe lângă pește, medicul Vlad Ciurea recomandă și consumul regulat de carne de curcan. Aceasta este considerată a fi cea mai “low calories” carne de pasăre, având puține calorii.

Carnea de curcan este extrem de sănătoasă și conține elemente esențiale pentru funcționarea creierului.

Peștele marin, în special somonul sălbatic, este considerat a fi cel mai bun pentru creier, deoarece are o proteină care se potrivește perfect cu structura cerebrală și activitatea sinaptică.

De asemenea, somonul sălbatic și peștele marin sunt o sursă excelentă de Omega-3, care are efecte benefice asupra creierului.

Peștii statici, care trăiesc pe fundul apei, nu sunt la fel de benefici pentru creier.

Carnea de curcan este considerată a fi cea mai sănătoasă carne de pasăre pentru creier, având puține calorii. Consumul regulat de carne de curcan poate aduce multiple beneficii pentru funcționarea creierului.

Recomandarea medicului este ca românii să treacă treptat de la o alimentație predominantă cu carne către o alimentație mai echilibrată, care să includă și pește și carne de pasăre.

Aceste alimente sunt esențiale pentru sănătatea creierului și pot contribui la îmbunătățirea funcțiilor cognitive.