O chelneriță a rămas șocată atunci când a văzut ce bacșiș i-a lăsat un client, având în vedere suma mică pe care a cheltuit-o. 

O chelneriță din Pennsylvania a rămas șocată atunci când a luat nota de plată de la un client. Acesta i-a lăsat femeii un bacșiș de 3.000 de dolari, deși consumase de 13,25 dolari. 

Bacșiș uriaș pentru o clientă din SUA

Eric Smith, un client din afara orașului, a consumat la restaurantul respectiv cu stromboli, pe data de 16 iunie. Atunci când clienta sa i-a adus nota de plată, bărbatul i-a lăsat un bacșiș de 3.000 de dolari.Managerul de la Alfredo’s Cafe din Scanton, Matt Martini, spune că Mariana Lambert, chelneriță, s-a dus la el în birou plângând și tremurând, spunând că un client i-a lăsat suma de 3.000 ca bacșiș.  

Un alt manager se afla la locație în momentul în care Smith a trecut pe acolo. Zachary Jacobson spune că restaurantul servește clienții din toate categoriile sociale. Acesta lucrează la restaurantul familiei de peste un deceniu și spune că a trecut pe la cafenea în ziua sa liberă, atunci când Mariana a primit bacșișul generos. Nu s-a putut abține și l-a întrebat pe Smith de ce i-a oferit femeii o sumă atât de mare. 

A rămas șocată! O chelneriță a primit un bacșiș de 14.000 de lei, pentru o notă de plată de 65 de lei

„Încerca doar să dea un ajutor comunității”

„A spus că era implicat în criptomonede. Încerca doar să dea un ajutor comunităţii”, a spus Jacobson. „Este născut în zonă”.  

Jacobson susține că restaurantul nu a mai primit niciodată un bacșiș atât de mare. Acesta susține că este foarte greu să te implici într-o astfel de afacere, mai ales în contextul pandemiei de coronavirus. 

Clientul a scris, de asemenea, „Tips for Jesus” (Bacşiş pentru Iisus) pe bonul său, într-o referire la o trend din social media, spune Jacobson. Fraza pare să fie o referire la contul de Instagram „tipsforjesus”, care de mai mulţi ani este operat de un utilizator anonim care lasă bacşişuri mari în restaurante.  

„Încă mai există oameni buni”

Jacobson a adăugat că bacşişul uriaş „a ajutat-o cu adevărat” pe Lambert, care lucrează la restaurant de aproximativ doi ani.  

„Este bine de ştiut că încă mai există oameni buni. A ajutat-o foarte mult”, a spus el.  

Bărbatul speră că povestea îi ajută pe clienţi să îşi amintească „să fie amabili şi, cu siguranţă, să aibă răbdare în industria noastră”.