Andreea Marin a primit niște acuzații foarte grave. Fosta prezentatoare TV a promovat recent un ceai de slăbit pe contul său de Instagram, însă nu a specificat postarea ca fiind o reclamă.
Întrebată despre acest lucru, Andreea Marin spune că marcarea postărilor în acest fel este doar o opțiunie și nu este justificată prin lege. Conform declarațiilor, nu ar fi deranjată deloc să-și anunțe urmărorii când face publicitate.
”Eu consider că există un marcaj foarte clar atunci când promovezi în textul postării contul producătorului acelui produs. E o practică binecunoscută și publicul înțelege că promovezi un produs, din moment ce descrii calitățile sale și sursa de unde și-l poate procura, dacă își dorește. Foarte rar văd postări marcate astfel. Probabil că oamenii nu se gândesc la asta prea mult. Eu nu aș vedea niciun impediment, dacă acest lucru ar deveni o practică legală, și nu doar o opțiune a unor platforme de social media, cum este acum”, a precizat și fosta prezentatoare TV.
Andreea Marin nu este la prima acțiune de acest fel, cu toate că primea bani pentru produsele promovate. Astfel, în luna mai, fosta vedetă TV a primit 5.000 de euro de la Primăria Sectorului 1. Campania a urmărit să promoveze un centru medical pentru persoanele defavorizate. Se pare că nici acele postări nu erau marcate ca fiind publicitate.
Andreea Marin nu este singura care face reclame pe Instagram
Acest ceai de slăbit nu este promovat doar de Andreea Marin, ci și de alte vedete din România. Printre acestea se numără Anda Adam sau Adina Pestrițu.
Spre deosebire de Andreea Marin, aceasta marchează postarea cu ceaiul respectiv ca fiind publicitate. Adelina consideră că atunci când o vedetă face o anumită reclamă unui produs, este datoare să își asume acest lucru.
„Ar trebui să ne marcăm postările, pentru că trebuie să fim transparenți cu cei care ne urmăresc”, spune categoric vedeta.