Campania LGBT a fost atacată dur de BOR și Coaliția pentru Familie. În zonele din centrul Bucureștiului, au fost montate de puțin timp mesaje care susțin libertatea de exprimare a sexualității. Asta indiferent de orientarea sexuală. Un panou publicitar cu textul simplu: „Numele meu este Maria și sunt bisexuală” a fost montat într-una din zonele circulate ale capitalei. Numărul celor care au dezaprobat această campanie este unul foarte mare. Indignarea lor vine și pe fondul unui filmuleț creat pentru această cauză.
La început, cei mai conservatori, din cadrul Coaliției pentru Familie, au spus că o asemenea campanie nu are nimic bun. Pentru ei a fost ofensator modul în care este prezentată situația pe panouri. Argumentând că imaginile prezentate „nu sunt tocmai firești”. Asta și în contextul altui tip de societate. Protestul a fost dezaprobat și de către oficialii BOR, printr-un comunicat dedicat.
Campania LGBT atacată dur de BOR și Coaliția pentru Familie
„Ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică. A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenți de mână, personaje grotești care își afirmă țanțoș bi-orientarea sexuală, ca și cum ne-ar comunica ceva esențial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice ce animă asemenea acțiuni (progresismul neo-marxist en vogue). A face din sexualitate, temă a intimității prin excelență, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim și să ne urnim”. Argumentează Patriarhia Română.
Campania care vizează susținerea drepturilor comunității LGTBI este făcută în țara noastră prin intermediul paginii web Best4OlderKGTBI. Demersul acestei comunități este tergiversat, susțin reprezentați ai acestei comunități, de către cei de la BOR. Cei din urmă, potrivit cu playtech.ro, au pus accentul pe faptul că modul acesta manifestare ar aparține unei societăți de tip post-adevăr.
„Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent și în spațiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum de la vârste cât mai fragede, sau misterioase teme care privesc frontal copiii, tinerii și părinții acestei țări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice. A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare rațională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în , sau . Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparențe totale”. BOR