Reclamă

Efectele crizei vor fi în continare vizibile în sectorul turismului.Cel puțîn această este opinia specialiștilor din acest sector. Reprezentanții Federației  Industriei Hoteliere din România sunt de părere că ar urmă  în cel mai negru scenariu. Mai exact în următoarea perioada ar urmă că o serie de hoteluri să fie scoase la vânzare. Efectele ar putea fi complet devastatoare atât pentru turismul românesc ci și pentru proprietarii unităților de cazare.

Efectele crizei în turism

Efectele ultimelor două luni în care măsurile de prevenție, au înghețat activitățile, încă vor fi vizibile. Turismul a fost unul dintre cele mai afectate sectoare de activitate, iar consecințele dramatice încă se vor simți. Președintele Federației Industriei Hoteliere din România este de părere că va urmă o situație critică. Călin Ile susține că ar putea urmă că o serie de hoteluri din țară să fie scoase la vânzare. Efectele s-ar simți adânc și în bugetele proprietarilor, care gestionează cu greu situția actuală.

Estimările pierderilor pentru acest an pe întreaga piață hotelieră autohtonă sunt undeva la 60-65% față de la anul trecut. Dacă știm că cifra realizată anul trecut a fost de 1,4 miliarde de euro, atunci estimăm pierderi de aproape 1 miliard de euro, a declarat Călin Ile.

Efectele ar putea fi palpabile imai ales acum la început de sezon.Președintele FIHR a menționat că există hoteluri ce nu se pot deschide la început de sezon. Acest fapt se datorează imposibilității de a pregăti detaliile pentru primirea turiștilor.

”Văzusem un studiu al unei companii americane care spunea că sub 30% grad de ocupare nu mai poți să ieși pe profit, oarecum similară este și situația în România. Eu cred că hotelurile care nu vor mai putea duce din punct de vedere financiar vor amâna deschiderea până când vor găși resurse sau vor încerca să vândă”, mai adaugă președintele FIHR, conform profit.ro

 


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro