Reclamă

Când Tetsuya Inoue, în vârstă de 27 de ani, a început să conducă Asahi Ryokan – un hotel din orașul japonez Fukuoka care este deținut de bunica sa, s-a întrebat cum ar putea îmbunătăți afacerile în noua economie.

Inoue a avut o idee: ce se întâmplă dacă ar putea folosi internetul pentru a aduce o nouă audiență și un nou flux de venituri?

Acum, oaspeții care vin la Asahi Ryokan au opțiunea de a plăti doar 100 ¥ (aproximativ $ 1) pe noapte pentru a rămâne noaptea – dacă sunt de acord să își transmită întregul sejur live.

„Tinerilor din zilele noastre nu le pasă prea mult de confidențialitate”, adaugă Inoue. „Unii dintre ei spun că este bine să fii urmărit pentru o zi.”

Și, în timp ce camerele de 1 dolar sunt în mod clar un factor de pierdere, Inoue se gândește mai departe la costurile pentru o noapte de ședere. Canalul sau de YouTube a trecut deja de 1.000 de abonați. Odată ce acumulează peste 4.000 de ore de vizualizare, va putea să pună reclame pe canal și să obțină un profit considerabil.
În zilele în care camera este vacantă sau nimeni nu este difuzat, Inoue va posta un live streaming cu el însuși.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro