Oficialii din Washington, DC, au confirmat identificarea a 66 dintre cele 67 de persoane decedate în urma coliziunii dintre un avion de pasageri American Airlines și un elicopter militar, deasupra fluviului Potomac. Toate cele 67 de trupuri au fost recuperate, potrivit unei declarații comune a agențiilor implicate. Corpul inginerilor din Armata SUA continuă lucrările pentru recuperarea epavei avionului din apropierea Aeroportului Național Reagan din Washington, în timp ce îndepărtarea epavei elicopterului este planificată pentru ziua de miercuri.
Accidentul a determinat Administrația Federală pentru Aviație să impună restricții semnificative pentru zborul elicopterelor în zona Aeroportului Reagan, restricții care vor rămâne în vigoare cel puțin până la sfârșitul lunii februarie. Între timp, două piste mai puțin folosite rămân închise.
Anchetatorii de la Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor (NTSB) au stabilit că avionul CRJ-700, care plecase din Wichita, Kansas, zbura la o altitudine de aproximativ 325 de picioare (99 metri) la momentul impactului. Elicopterul Black Hawk zbura la 300 de picioare (91,5 metri), conform datelor controlorilor de trafic aerian, depășind altitudinea maximă permisă pe ruta sa de zbor, de 200 de picioare (61 de metri).
Directorul American Airlines, Robert Isom, a discutat cu președintele Donald Trump, care și-a exprimat condoleanțele pentru pierderile umane. „Președintele Trump a spus clar că siguranța aviației este o prioritate a administrației sale”, a declarat Isom, lăudând FAA pentru „limitarea traficului de elicoptere în apropierea” Aeroportului Reagan.
NTSB a finalizat audierile controlorilor de trafic aerian și a colectat registrele de antrenament și zbor pentru echipaje, împreună cu registrele de mentenanță ale aparatelor de zbor implicate. Jennifer Homendy, șeful NTSB, a declarat că se vor examina și incidentele anterioare similare și poate fi extinsă ancheta în alte zone cu trafic aerian mixt.
Anterior, un controlor de trafic aerian a reușit să alerteze elicopterul cu aproximativ două minute înainte de coliziune asupra prezenței avionului CRJ-700, dar coliziunea nu a putut fi evitată.