Philip Morris România a fost distinsă cu titlul de Angajator de Top pentru al unsprezecelea an la rând, o confirmare a excelenței companiei în administrația resurselor umane. Această recunoaștere poziționează Philip Morris International (PMI) în rândul celor mai doriți angajatori la nivel global, cu un angajament clar față de nevoile unei forțe de muncă diversificate.
Certificarea Angajator de Top a fost obținută în urma unei evaluări independente efectuată de Top Employers Institute. Aceeași instituție a recunoscut și PMI ca Global Top Employer pentru al nouălea an consecutiv, incluzând filiale din 32 de țări, cum ar fi Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia/Pacific.
„Certificarea Top Employer primită de Philip Morris România subliniază preocuparea noastră principală față de cei peste 1.500 de angajați. Suntem mândri că eforturile noastre sunt recunoscute și că am creat un mediu unde angajații își pot maximiza potențialul”, a declarat Gerasimos Contoguris, Director People & Culture la Philip Morris România.
PMI, una dintre cele 17 organizații internaționale care au obținut certificarea Global Top Employer în 2025, își manifestă astfel dedicarea față de dezvoltarea unei culturi organizaționale orientate spre creștere și incluziune. „A fi numit Global Top Employer pentru al nouălea an consecutiv este o realizare remarcabilă, care reflectă strategia noastră de a transforma cultura organizațională într-o strategie de afaceri”, a spus Fred Patitucci, Chief People & Culture Officer la PMI.
Top Employers Institute certifică organizațiile pe baza sondajului HR Best Practice Survey, explorând domenii precum Strategia pentru oameni, Mediul de lucru, Diversitatea și Incluziunea. David Plink, directorul general al Top Employers Institute, a afirmat că angajatorii de top demonstrează o dedicare remarcabilă față de angajații lor, reușind să mențină o relație constantă cu aceștia într-o lume în continuă schimbare.
Philip Morris International, un jucător important în industria tutunului, și-a asumat misiunea de a construi un viitor fără fum, investind în produse alternative fără tutun. Compania continuă să fie un lider global, cu prezență pe 90 de piețe și cu planuri de extindere în domeniul sănătății și bunăstării, arătându-se hotărâtă să îmbunătățească calitatea vieții prin inovație și știință.