Reclamă

Ryanair a inițiat o acțiune în instanță împotriva unui pasager acuzat de perturbarea unui zbor între Dublin și Lanzarote, solicitând despăgubiri de 15.000 de euro pentru acoperirea costurilor unei aterizări de urgență în Portugalia. Informația a fost făcută publică de către The Guardian. Conform declarațiilor companiei, incidentul a avut loc în aprilie 2024, iar comportamentul pasagerului a fost descris drept „complet inacceptabil”.

Ryanair explică faptul că despăgubirile cerute vor acoperi cheltuielile de cazare și alte costuri suportate pentru persoanele de la bordul aeronavei, după ce aceasta a fost nevoită să aterizeze de urgență la Porto. Potrivit reprezentanților companiei, pasagerul responsabil pentru incident a influențat decizia de a devia zborul, iar cei 160 de pasageri aflați la bord au fost nevoiți să își petreacă noaptea în Portugalia, pierzând astfel o zi de vacanță.

Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat că „este inacceptabil ca pasagerii – dintre care mulți călătoresc cu familia sau prietenii pentru a se bucura de o vacanță relaxantă – să sufere întreruperi și reducerea timpului de vacanță din cauza comportamentului nedisciplinat al unui pasager”. Reprezentanții companiei aeriene subliniază că vor continua să adopte măsuri ferme pentru a combate comportamentul indisciplinat în timpul zborurilor, preventiv și reactiv, asigurând astfel un mediu sigur și confortabil pentru toți pasagerii.

Așadar, Ryanair își reafirmă poziția fermă împotriva comportamentului nedisciplinat în timpul zborurilor și încearcă să compenseze daunele economice generate de acest incident neplăcut prin intermediul acțiunii în justiție intentate împotriva pasagerului incriminat. Atenția companiei se centrează pe protejarea intereselor pasagerilor și menținerea standardelor de siguranță și conformitate la bordul aeronavelor sale.


Reclamă

Share.
© 2025 Editura Substantial SRL – substantial.ro