În magazinele PENNY din România, clienții pot găsi carne proaspătă 100% românească și peste 800 de produse TripluRO, care reprezintă aproximativ 53% din cifra de afaceri a retailerului. PENNY continuă să își extindă gama de produse și își propune să atingă 60% din produsele 3RO.
Recent, PENNY a prezentat un studiu despre impactul economic, social și de mediu al sectorului creșterii suinelor în România. Studiul, realizat împreună cu Academia de Studii Economice și Cris-Tim, explorează provocările și oportunitățile industriei în România.
Produsele 3RO sunt românești în totalitate, de la proveniență, procesare până la ambalare, promovând economia circulară și reducând amprenta de carbon datorită proximității. Aceste produse sunt mai proaspete și pe gustul consumatorilor români.
PENNY România a marcat o realizare semnificativă, atingând pragul de 400 de magazine la nivel național. Fiecare nou magazin subliniază angajamentul firmei față de comunitățile locale, prin crearea de locuri de muncă și oferirea unor produse de calitate, cu un accent deosebit pus pe prospețime și gustul românesc autentic. De asemenea, rețeaua de retail își propune să extindă numărul de magazine la peste 600 și să deschidă 375 de măcelării până în anul 2029.
Cu măcelării în mai mult de jumătate dintre magazinele sale, PENNY adaptează oferta la nevoile consumatorilor români și sprijină economia locală. Aceasta înseamnă că retailerul are 10 măcelării proprii și mai multe parteneriate regionale pe teritoriul țării.
Extinderea și consolidarea rețelei de magazine PENNY subliniază strategia retailerului de a crește prezența pe piața din România și de a sprijini economia națională prin inițiative locale și sustenabile.