Primul proiect național al unei televiziuni de știri în beneficiul pacienților, „Avem același sânge”, continuă să aibă un impact major în comunitate, potrivit anunțului făcut de Digi24. Începând de la 1 decembrie 2022, campania își propune să sprijine pacienții și să determine autoritățile să accelereze reorganizarea sistemului de transfuzie, care este vital pentru supraviețuirea multor bolnavi.
Într-una din ultimele inițiative din acest an, campania s-a desfășurat la Business Garden, partener deja de trei ori al acestui proiect. „S-a împlinit un an de când ați fost prima dată aici la noi, la Business Garden, și într-un an de zile este a treia oară când organizăm această campanie. Este campania noastră de suflet – o campanie din suflet pentru suflete și ne bucurăm tare că reușim să o facem din nou”, a spus Liza Onică, Senior Marketing Manager Vastint.
Participanții la campanie s-au arătat extrem de dornici să contribuie la această cauză. „De exemplu, anul acesta în doar două zile s-au ocupat toate cele 60 de sloturi. Ba mai mult, am primit foarte multe telefoane, așa că, deja, pentru aprilie avem o listă de așteptare”, a adăugat Liza Onică. Ea a subliniat că atmosfera din jurul campaniei este una de sărbătoare, ceea ce aduce un plus de confort potențialilor donatori.
Fiecare donator a primit un globuleț simbolic cu inscripția „Dăruiește o picătură de speranță”, invitându-i să contribuie la decorarea unui brăduț tematic, simbol al generozității campaniei. Conform inițiatorilor, mai mulți donatori înseamnă o șansă mai mare la supraviețuire pentru pacienții care au nevoie de sânge în spitale.
Digi24 îi invită pe toți cei interesați să participe la această inițiativă, punând accentul pe contribuția comună la îmbunătățirea vieții pacienților din România. Proiectul este susținut de SANADOR.