DIGI Spania a luat măsuri concrete pentru a sprijini comunitățile grav afectate de recentele viituri, prin trimiterea de apă și produse de bază către zonele afectate. În plus, compania depune eforturi semnificative pentru restabilirea rapidă a serviciilor sale, considerând comunicarea vitală în aceste momente critice pentru locuitori.
Josep Rey, coordonatorul DIGI Spania, a declarat: „Noi, aici la DIGI Spania îi ajutăm cu tot ceea ce putem pe sinistrați. În primul rând, am recuperat 80% din serviciile de fibră pentru toți cei afectați. Am trimis din toate regiunile Spaniei furgonete cu ajutoare. Deja de la finele acestei săptămâni, am trimis 12 furgonete cu ajutoare: lucruri de primă necesitate, haine, încălțăminte, pompe pentru evacuarea apei.”
Compania a deschis un cont pentru donații, încurajând atât contribuțiile angajaților, cât și a comunității. „Da. La nivelul companiei am deschis un cont. Chiar dacă acum, că a fost sfârșit de săptămână este mai complicat cu băncile, de luni angajații DIGI au un cont unde pot dona și unde firma va face o mare donație,” a explicat Josep Rey.
DIGI Spania colaborează strâns cu primăriile și asociațiile locale pentru a asigura că ajutoarele ajung la familiile care au cea mai mare nevoie. Resursele au venit din diverse regiuni, cum ar fi apă din Albacete și alimente din Murcia și Castellón, acestea fiind direcționate spre localități precum Alfafar, Massanassa și Chiva. Activitățile de ajutor includ, de asemenea, coordonarea de voluntari pentru acțiuni de sprijin pe teren.
Acțiunile întreprinse de DIGI Spania subliniază angajamentul activ al companiei pentru sprijinirea directă și rapidă a celor afectați, în contextul unei situații de urgență provocate de condițiile meteorologice extreme.