Reclamă

Președintele PNL, Nicolae Ciucă, a anunțat miercuri că a decis să retragă expresia controversată „Un ostaș în slujba țării” de pe panourile publicitare. În cadrul emisiunii „Jurnalul de seară” de la Digi 24, Ciucă a explicat că a fost de acord cu eliminarea acestei sintagme, întrucât „se înțelegea de la sine” că are un trecut militar.

„A făcut parte din politica de comunicare, din politica de abordare a propagandei PNL”, a afirmat liderul partidului, subliniind că schimbarea era necesară pentru a clarifica mesajul. El a precizat că a fost un militar pe parcursul întregii sale vieți profesionale: „Un militar am fost o viață întreagă”.

Ciucă a devoalat că suma de 2 milioane de euro, atribuită inițial promovării cărții „Un ostaș în slujba țării”, este, în realitate, destinată tuturor panourilor publicitare PNL pe durata anului electoral 2024. Cartea însuși a costat doar 20.000 de euro.

Pe lângă promovarea cărții, PNL a contractat panotaj pentru diverse alte evenimente precum congresul PPE și aniversarea a 149 de ani de la înființarea partidului. „PNL, încă din februarie, a contractat acest panotaj, să îl avem la dispoziție pe tot parcursul anului, pentru a acoperi toată perioada electorală”, a declarat Nicolae Ciucă.

Liderul liberal a menționat că pe panouri au apărut diverse sloganuri de promovare a sa ca lider: „Pe panouri a apărut cu Nicolae Ciucă – președintele care unește, sau președintele în slujba țării, sau în slujba oamenilor”.


Reclamă

Share.

Mircea Becheanu, un jurnalist cu o carieră de peste două decenii, este renumit pentru reportajele sale incisive și analizele aprofundate ale evenimentelor politice și sociale. Dedicația sa pentru jurnalismul de calitate și integritatea profesională l-au transformat într-o voce respectată și influentă în media.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro