Elizabeth Buxton, o pensionară de 79 de ani din Houghton Regis, a fost surprinsă să descopere că a plătit 2.700 de lire sterline pentru două bilete la concertul Oasis de pe Wembley, după o eroare comisă online. Femeia intenționa să o surprindă pe nepoata sa cu aceste bilete achiziționate de pe platforma Gigsberg, cu toate că acest site nu face parte din canalele autorizate de revânzare pentru evenimentele Oasis programate în 2025.
Conform declarațiilor Gigsberg, prețurile au fost clar prezentate la momentul efectuării tranzacției, doamna Buxton achiziționând biletele la 1.100 de lire fiecare, plus taxe. Într-o declarație pentru BBC, Buxton a împărtășit că, deși folosea telefonul pentru a căuta bilete pe Ticketmaster, un link către Gigsberg a îndrumat-o către tranzacția neintenționată. „Nu sunt nepricepută în utilizarea platformelor online”, a precizat doamna Buxton.
Gestionarea acestei situații a devenit o provocare financiară majoră pentru Buxton și soțul său, care se bazează pe pensia de stat. Bătrâna a recunoscut că suma prelevată din contul său bancar a fost una devastatoare pentru bugetul lor.
Încercările de a rezolva problema prin contactarea Gigsberg au fost inițial futile, reprezentanții companiei susținând politica de ne-rambursare stipulată în termenii și condițiile lor. Însă, ulterior, după presiunile mediatizării, compania a decis să facă o excepție și să returneze suma integrală.
Problema accesării biletelor nu este singulară, în săptămâna anterioară atrăgând atenția dificultățile întâmpinate de utilizatori în a accesa cele trei site-uri autorizate pentru biletele Oasis din UK. Un număr impresionant de fani s-a înscris online, depășind rapid un milion, fapt care a generat dificultăți tehnice considerabile.
Pentru a rezolva situația, site-urile oficiale au îndemnat fanii la răbdare, menționând popularitatea ridicată a evenimentului: „Procesăm comenzile cât mai repede posibil, așa că vă rugăm să vă păstrați locul la coadă.”