Asfaltul pe Podul Suspendat Brăila-Tulcea s-a deteriorat din nou, la mai puțin de un an de la inaugurare. Aceasta după ce, în luna aprilie, constructorul a reasfaltat, pentru a treia oară, o bandă întreagă pe sensul spre Brăila.
Șoferii care au trecut recent pe pod au observat și au filmat noua problemă, distribuind imaginile pe rețelele sociale. Aceștia afirmă că asfaltul s-a stricat exact pe aceeași porțiune care a fost reparată anterior. „Este o bătaie de joc din partea constructorului. Folosesc materiale de proastă calitate și fac treabă de mântuială”, a fost comentariul unui șofer dezamăgit.
Pe 6 iulie se împlinește un an de la inaugurarea acestui pod cu mare fast. De atunci, podul a fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni, iar sute de piulițe de la parapetele podului au fost înșurubate din nou. De asemenea, au fost efectuate lucrări pentru a remedia tasarea podului la urcarea dinspre Brăila.
Cu toate acestea, podul nu a fost încă recepționat oficial, din cauza acestor probleme recurente. Autoritățile au precizat că nu vor semna recepția lucrării până când toate deficiențele nu vor fi remediate. Podul de la Brăila este cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul construit la vărsarea Dunării în Marea Neagră. Costul total al proiectului a depășit 500 de milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene.
În acest context, șoferii și autoritățile așteaptă soluții durabile și reparații de calitate, pentru a asigura siguranța și funcționalitatea acestui important obiectiv de infrastructură.