Instagram testează o nouă funcție numită „ad break”, care obligă utilizatorii să vizualizeze reclamele înainte de a putea continua navigarea. În prezent, utilizatorii platformei pot derula pe lângă reclamele din fluxul principal de imagini și videoclipuri, precum și din fluxurile Stories și Reels.
Imaginile publicate online arată un cronometru care numără până la zero înainte ca funcționalitatea normală să fie reluată. „Uneori s-ar putea să fiți nevoiți să urmăriți o reclamă înainte de a putea continua să navigați”, transmite platforma deținută de Meta celor care dau clic pentru mai multe informații.
Instagram a confirmat pentru BBC că un test este în curs de desfășurare. „Întotdeauna testăm formate care pot aduce valoare pentru clienții din publicitate”, au transmis reprezentanții platformei, adăugând că vor furniza actualizări suplimentare dacă testul va duce la schimbări permanente de format. Într-o declarație ulterioară, Meta a transmis că „experimentează mereu noi produse și soluții publicitare, în conformitate cu evoluția tendințelor consumatorilor și a nevoilor de afaceri”.