Un șofer din Iași, pe nume Vasile, a trăit o experiență neplăcută în urma unei vizite la un service auto din oraș, unde a mers pentru un simplu schimb de ulei. După ce a plătit 1.025 lei pentru serviciul efectuat, Vasile s-a confruntat cu probleme grave, rămânând fără ulei în timpul deplasării, mașina sa oprită pur și simplu în drum.
Vasile a povestit pentru BZI întreaga experiență neplăcută. „Cu o săptămână înainte de Paște, am mers la Autocenter cu mașina, am un Volvo Xc60, să fac un schimb de ulei. Personalul de acolo avea o atitudine de valutiști, numai să te păcălească. În fine, eu am plătit 1.000 de lei pentru ce au făcut și le-am spus dacă pot să plec.”, spune ieșeanul.
La numai jumătate de oră de condus, în bordul mașinii lui Vasile a apărut mesajul că nu mai are ulei. Chiar dacă tocmai fusese efectuat un schimb de ulei, Vasile a observat o baltă de ulei sub mașină. Concluzia a fost una singură: cei de la service au făcut ceva greșit.
În încercarea de a-și rezolva problema, Vasile a reluat legătura cu service-ul auto, începând o lungă și inutilă periplu: „Am sunat o platformă, ca să îmi ia mașina să o duc din nou la service-ul respectiv. Le-am spus că eu am dus mașina în regulă, doar eu am condus-o până la service, însă ei spuneau că mașina este defectă, că nu este vina lor.”.
Frustrat de atitudinea celor de la service, Vasile a decis să ducă mașina la un alt service pentru a afla exact ce s-a întâmplat. Cu toate acestea, problemele întâmpinate l-au determinat pe Vasile să atragă atenția altor șoferi asupra acestei situații: „Eu vreau să atrag atenția, să nu pățească și alții cum am pățit eu”.
În ciuda eforturilor jurnaliștilor de a lua legătura cu reprezentanții service-ului auto, aceștia au refuzat să facă declarații, indicând că doar managerul poate face acest lucru. Cu toate insistențele, managerul nu a putut fi contactat pentru un punct de vedere.