După șapte ani în care a servit cu răbdare un client recalcitrant în restaurantul în care lucrează, o ospătăriță a fost surprinsă să afle că i-a fost lăsată o moștenire de 50.000 de dolari de către acesta.
Surse indică faptul că respectivul client, un bătrân notoriu pentru comportamentul său neprietenos, frecventa restaurantul în mod regulat, fiind servit exclusiv de aceeași ospătăriță, în timp ce ceilalți angajați evitau să interacționeze cu el. Conform celor spuse de colegii ei, bătrânul era cunoscut pentru atitudinea sa aspră și tristețea sa constantă.
Pe fondul surprizei generale, un avocat a ajuns la restaurant pentru a o anunța pe ospătăriță că bătrânul decedase și că, în testamentul său, i-a lăsat ei o moștenire de 50.000 de dolari. Avocatul a explicat că femeia era cea mai apropiată persoană de bătrân, acesta fiind singur.
Ospătărița nu și-a putut ascunde uimirea la auzul veștii, mărturisind că nu se aștepta la un astfel de gest din partea clientului său de ani de zile. Cu toate acestea, în ciuda comportamentului greu al bătrânului, ea a ales să îl servească cu răbdare și amabilitate, gest ce a fost în cele din urmă răsplătit într-un mod neașteptat.
Întâmplarea este un exemplu elocvent de cum bunătatea și răbdarea pot avea efecte surprinzătoare, chiar și în situații în care ele par a fi neobservate sau nerecunoscute.