Reclamă

Este foarte bine cunoscut faptul că, în zilele noastre, consumerismul a atins cote alarmante. Nimeni nu mai ține cont de cantitatea lucrurilor pe care o cumpără, iar principiul „cu cât mai mult, cu atât mai bine”, pare să fie din ce în ce mai valid. Însă, ceea ce nu știe multă lume este faptul că, în curând, va deveni obligatorie „cursa pentru nimic”.

„Cursa pentru nimic” este un concept care, la prima vedere, nu spune prea multe, însă, se pare că este singura măsură care îi va învăța pe oameni să fie mult mai cumpătați, atât pentru binele lor, cât și pentru bunăstarea celor din jur.

În „Cursa pentru nimic” sau „Race to zero” s-au înscris peste 1100 de orașe mari ale lumii, inclusiv mai multe orașe din România, printre care și Cluj. Printre țintele acestei „Curse pentru nimic” de atins până în 2040 sunt:

  • zero consum de carne
  • zero consum de lapte
  • zero mașini personale
  • maxim 3 rânduri de haine per persoană, pe an
  • maxim o cursă cu avionul, odată la 3 ani
Fără mașini personale și doar trei rânduri de haine de persoană. Ce este „cursa pentru nimic” și când va deveni obligatorie
The New York Times

„Cursa spre nimic”, o formă de educare cu forța

Nu contează prea mult cum intenționează actualii sau viitorii primari, inclusiv români, să facă asta, dar contează faptul că oamenii de rând nu știu ce țintă nebunească și-au asumat acești „gospodari globali”, care se identifică ca fiind călători în timp.

Lumea nu știe de existența acestor ținte bizare, pentru că aceste informații sunt cenzurate și ocultate, chiar dacă sunt ascunse la vedere. Cei care vor să afle mai multe, pot arunca o privire pe site-ul dedicat acestei curse.

„Cursa pentru nimic” este organizată de o mișcare globală condusă de Michael Bloomberg. În spațiul public, Michael este cunoscut ca fiind un miliardar deținător de site-uri, de televiziuni și de numeroase platforme de tranzacționare.

De asemenea, Bloomberg este și ex-primar al New York-ului, iar în această „Cursă spre nimic”, îi are alături pe Google, FedEx, Ikea, L’Oreal, Open Society Foundation, iar ca parteneri, pe Clinton Foundation și Banca Mondială.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro